کد مطلب: 59625
 
ماراتن نفس‌گیر شبکه‌های ضدانقلاب در القاء بحران کرونا در کشور/خستگی دوچندان کادر درمان از شانتاژ رسانه‌های معاند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بهترین راهکار مقابله با شایعات دشمنان، تقویت توان داخلی است و دولت و مجلس نیز یک‌صدا از دانشمندان حمایت و زیرساخت‌های ایجادشده کشور را توسعه و تجهیز کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴
 

به گزارش زاهدنیوز، سید جلیل میرمحمدی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دشمنی شبکه‌های ضدانقلاب با کشورمان و تخریب دستاوردهای درمانی کشور، اظهار کرد: ما توقعی بیش از این‌ تخریب‌ها از شبکه‌های ضدانقلاب و دشمنان نظام نداریم؛ این‌ها در ۴۰ سال گذشته علیه ایران اسلامی و این انقلاب، شایعه‌پراکنی کرده‌اند و موضوعات کوچک را بزرگنمایی و یاس و ناامیدی را به جامعه ما تزریق کرده‌اند.

وی افزود: سایت‌های ضدانقلاب در بحث کرونا، علیه توانمندی کادر درمان و عدم وجود زیرساخت‌های درمانی در ایران تیتر می‌زدند و حتی آمارهای مبتلایان و فوتی‌های کرونا را چندین برابر اعلام می کردند؛ گرچه آن‌ها همچنان علیه نظام و دستاوردها برای دست‌کم نشان دادن توان کشور تلاش می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به فعالیت ضدانقلاب برای تخریب تلاش‌های درمانی کشور، خاطرنشان کرد: ایران در مقابله با کرونا ثابت کرد بیماران در بیرون از بیمارستان نماندند؛ کادر بهداشت و درمان، ایثارگرانه برای کمک به مردم در کرونا ایستاد و تلاش کردند و این بار دشمنان وارد موضوع واکسن شدند و شایعه‌پراکنی کردند که ایران توانمندی تولید واکسن کرونا را ندارد.

وی ادامه داد: پس از گذراندن مرحله تست حیوانی و انسانی واکسن تولید داخلی، شبکه‌های ضدانقلاب بازهم توانمندی‌های کشور را زیر سؤال بردند، تا اینکه مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: دشمنان ما حتی از مرگ آقایان میناوند و انصاریان هم غافل نماندند و شایعاتی مبنی براینکه پزشک آقای انصاریان او را به قتل رسانده است مطرح کردند.

میرمحمدی با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب برای ایجاد ناامیدی در جامعه، خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم کار دشمن، دشمنی است و نگاه دوستی به ما ندارد و همواره به دنبال موضوعات دروغ است تا بتواند یاس و ناامیدی را در کشور جاری کند. از این‌رو واجب است دولت نهایت تلاش خود را برای واردات واکسن کرونا به کار گرفته و مشاغل حساس جامعه را واکسینه کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: از سویی دیگر، دولت باید از مجموعه‌هایی که برای تولید واکسن تلاش می‌کنند، حمایت مالی کند تا بتوانند واکسن‌های ساخته‌شده را به مرحله تولید انبوه برسانند و در اختیار مردم قرار دهند.

وی تصریح کرد: بهترین راهکار مقابله با شایعات دشمنان، تقویت توان داخلی است؛ از طرفی دولت، ملت و مجلس هم باید یک‌صدا از دانشمندان حمایت و زیرساخت‌های ایجادشده کشور را توسعه و تجهیز کنند و از کادر درمان، پزشکان و پرستاران حمایت جدی داشته باشند.

انتهای پیاما
Share/Save/Bookmark