کد مطلب: 34875
 
برخورد جدی با رانندگان بدحجاب و روزه‌خوار در خراسان جنوبی
رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان طرح‌های ویژه‌ای در استان اجرا و با رانندگان و سرنشینان بدحجاب و روزه‌خوار برخورد می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶
برخورد جدی با رانندگان بدحجاب و روزه‌خوار در خراسان جنوبی
 
 به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، علیرضا حسنی با اشاره به طرح ویژه پلیس راهور در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پلیس راهور خراسان جنوبی در ماه رمضان با رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه که به صورت علنی اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، برخورد کرده و ضمن توقیف وسیله نقلیه، راننده یا سرنشین به مراجع قضایی تحویل می‌شوند.

وی تصریح کرد: استفاده بیشتر از گشت‌های شبانه در این ایام با توجه به افزایش تردد به ویژه در ایستگاه پیاده‏‌‌روی خیابان شهید آوینی بیرجند در ساعات بعد از افطار افزایش پیدا می‎کند که وظایف اصلی این گشت‌ها، روان‌سازی ترافیک‌های احتمالی و برخورد با تخلفات شبانه برخی از خودروها و موتورسیکلت‌ها که سبب بر هم ‌زدن نظم اجتماعی و ترافیک و ایجاد تصادف می‌شود، است.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی یادآور شد: ماموران راهور در صورت مشاهده تخلف حادثه‌‌ساز خودروی متخلف را به مدت سه روز توقیف می‎کنند.

حسنی یادآور شد: رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه‌، فاصله طولی و حق تقدم مواظب عابران پیاده باشند، علاوه بر اینکه پلیس راهور با توجه به منزلت این ماه مبارک با شدت و قدرت بیشتری طرح برخورد با مظاهر علنی فساد توسط رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه شامل بدپوشی، بدحجابی و آلودگی‌های صوتی را به اجرا در می‎آورد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت مطلوب با همکاری و تعامل مردم با پلیس میسر می‌شود و همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هنجارشکنان ماه مبارک رمضان و مخلان نظم و امنیت مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نصب عکسِ‌های تبلیغاتی محصولات بر بدنه وسایل نقلیه ممنوع است

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از ممنوعیت نصب عکس‌های تبلیغاتی محصولات بر بدنه وسایل نقلیه خبر داد.

حسنی گفت: استفاده شرکت‌ها‌، بنگاه‌های اقتصادی‌، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا و محصولات لبنیاتی و خدماتی از عکس‌های تبلیغاتی محصولات بر بدنه وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی همچنین نسبت به کنترل دقیق این‌گونه وسایل نقلیه با اعمال قانون اشاره و اظهار داشت: امحاء علائم و نقوش نیز باید توسط مالکان مربوطه انجام شود.

انتهای پیام/

 

Share/Save/Bookmark