کد مطلب: 58455
 
یکی از علمای اهل سنت زاهدان عنوان کرد،
کمک های مومنانه برگی زرین در کارنامه افتخارات سپاه پاسداران است
مولوی عبدالرحیم رئیسی گفت: رزمایش کمک های مومنانه سپاه در راستای خدمت به مردم و جامعه یکی از بزرگترین اقدامات بشردوستانه و برگی زرین در کارنامه افتخارات سپاه پاسداران است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
 
مولوی عبدالرحیم رئیسی کارشناس مذهبی شهرستان زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز بیان کرد: سپاه یکی از قدرتمندترین ارگان های نظام جمهوری اسلامی و در عین حال از مردمی ترین نهادهاست و رزمایش کمک های مومنانه سپاه در راستای خدمت به مردم و جامعه یکی از بزرگترین اقدامات بشردوستانه و برگی زرین در کارنامه افتخارات سپاه پاسداران است و این توفیق خدمت به مردم نصیب این نهادانقلابی شده است.

وی افزود: پیامبراکرم (ص) در حدیثی فرموده اند که بهترین شما کسی است که به مردم خیر برساند و پیوستن خیرین به رزمایش کمک های مومنانه و کمک به مردم در این شرایط شیوع ویروس کرونا یکی از ضروریات امروز جامعه است و خدمت به مردم امری سفارش شده در دین اسلام و آیات و روایات است.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نیازمندان واقعی و اقشار اسیب دیده از کرونا در کاهش مشکلات اقتصادی این قشر از جامعه بسیار موثر است و سبب می شود تا کمک ها به دست نیازمندان واقعی برسد و به رفع نیازها و دغدغه های آنان کمک می کند.

مولوی رئیسی تاکید کرد: رزمایش کمک های مومنانه سبب ترویج فرهنگ نوعدوستی در کشور شده و این فرهنگ همدلی و نوعدوستی باید بیش از پیش گسترش پیدا کند وتا مردم در قبال یکدیگر احساس تکلیف کنند.
وی اذعان کرد: خیرین نقش زیادی در کاهش آسیب های ناشی از کرونا در قشر ضعیف جامعه دارند و حمایت آنان از این افراد خیر دنیا و آخرت در برخواهد داشت و بر این افراد واحب است تا به کمک برادران دینی خود بشتاند.



انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark