کد مطلب: 58275
 
رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛
توسعه استان از مسیر صنعت و سرمایه گذاری می گذرد/شهرک های صنعتی بازوی قدرتمند صنایع کوچک هستند
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: توسعه استان از مسیر صنعت و سرمایه گذاری می گذرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸
 
به گزارش زاهدنیوز، داوود شهرکی در نشست با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: توسعه استان از مسیر صنعت و سرمایه گذاری می گذرد و در این راستا تقویت سرمایه گذاران و صنعتگران باید در اولویت برنامه های استان قرار گیرد.

وی افزود: تفکر ایجاد امنیت با هزینه های دولتی چندان کاربردی ندارد و امنیت را باید از مسیر ایجاد اشتغال که امنیت پایدار از پیامد های آن است به دست آورد، دیدگاه ادارات هم خانواده صنعت در استان ،نگاه حمایتی هوشمندانه است.

 شهرکی تاکید کرد: در این راستا مدیریت هدفمند با تدوین سیاستگذاری های لازم و راهبردهای خاص در حوزه طرح های اولویت دار از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام شود.

وی  با بیان اینکه شهرک های صنعتی بازوی قدرتمند صنایع کوچک هستند، خاطر نشان کرد: تکمیل و توسعه زیر ساخت ها از دیگر مواردی که باید مورد پیگیری قرار گیرد، چرا که در خصوص سیاست استقرار صنایع در استان اولویت استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است مگر آنکه استقرار آن دسته از صنعت در شهرک و ناحیه صنعتی امکان پذیر نباشد، بنابر این شهرکها و نواحی صنعتی باید از جذابیت لازم برای سرمایه گذاران برخوردار باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان نیز اذعان کرد: هم اکنون سیستان و بلوچستان دارای 28 شهرک و ناحیه صنعتی برخوردار از امکانات زیر بنایی مناسب است که از میان این شهرکها و نواحی ، یک ناحیه صنعتی با عنوان ناحیه صنعتی دوست محمد به عنوان شهرک مرزی در نظر گرفته شده است.

علیرضا راشکی گفت:علاوه بر این 4 ناحیه صنعتی جدید نیز با عناوین قصر قند، زر آباد، بمپور و تفتان مصوب شده است و در حال انجام مکان یابی مناسب برای آنها هستیم.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark