کد مطلب: 55205
 
در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی:
200 اصله درخت وحدت و دوستی در زاهدان کاشته شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان از غرس 200 اصله درخت مثمر در محل بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: این درختان با هدف دوستی و وحدت به نام شهدای شهر کاشته شدند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
 
به گزارش زاهدانه، صبح امروز همزمان با هفته منابع طبیعی و همزمان با پنج سپاه استانی در سراسر کشور مراسم درختکاری به یاد شهدای شهر و با هدف کاشت درخت دوستی و وحدت در سپاه ناحیه زاهدان غرس شد.
این مراسم با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان، فرمانده مقاومت بسیج سپاه زاهدان، مسئولان شهرداری زاهدان و شورای شهر، علماء اهل تشیع و تسنن و خانواده شهدا برگزار و هر درخت به نام یک شهید توسط افراد در این محل کاشته شد.
«سرهنگ موسی اصغری حسامیه» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان هدف از برگزاری این مراسم را نهادینه شدن فرهنگ درختکاری بین مردم عنوان کرد و گفت: امروز به یاد شهدای شهر زاهدان 200 اصله نهال مثمر غرس شد که هر درخت مزین به نام یک شهید می باشد.
وی کاشت درخت دوستی و وحدت در استان را از دیگر اهداف این همایش دانست و افزود: درختکاری یکی از اقدامات موثر در تلطیف هوای شهرها و رفع آلودگی هوا است که فضا و محیط زیست را لذت بخش می کند بر همین اساس با توجه به وضعیت خاک و جغرافیای شهر درختان مثمر کاشته شد.
این مسئول با بیان اینکه پدافند غیرعامل، نشاط و شادابی و مدیریت انرژی از دیگر اهداف غرس درختان است، ادامه داد: کاشت درختان مثمر در کنار بحث ایجاد لطافت هوا در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیز موثر است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark