کد مطلب: 45521
 
امام جمعه زابل:
وضع کنونی سیستان به خاطر غفلت مسئولان است
امام جمعه زابل گفت: گرد و غبار غفلت و کم کاری مسئولان سیستان را به این وضعیت دردناک انداخته است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
وضع کنونی سیستان به خاطر غفلت مسئولان است
 
به گزارش زاهدانه به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه زابل اظهار داشت: مردم همواره سوال دارند که وعده ها و طرح تجارت چمدانی چه شد؟ پاس مرزی، کارت های مرز نشینی، تجارت چمدانی، طرح آبیاری مکانیزه ۴۶ هزار هکتار زمین زراعی، عوارض کارخانه سیمان سیستان، منفعت رفتن آب زابل به زاهدان برای منطقه زابل؟ منفعت این طرح ها به کجا رسید؟
وی افزود: از سویی با وعده منطقه آزاد در سیستان موجی از امیدی به راه افتاد، اما ۱۴ ماه از آن وعده گذشت و خبری از سوی دولت و مسئولان نشد؟ ذهن این مردم مشغول است که چرا اسامی شهرهائی که به عنوان منطقه آزاد اعلام شد و سیستان هم جزو آن ها بود، هیچ خبری از اجرای طرح های آن نیست.
امام جمعه زابل تاکید کرد: تاخیر در اجرای این طرح آیا کوتاهی مسئولان سیستان و بلوچستان است یا عدم درک مشکلات توسط وزیر مربوطه؟ گرد وغبار غفلت مسئولان است که سیستان را به این روز انداخته است.
حجت الاسلام کیخا در ادامه به مشکلات اشتغال زائی منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: اینکه از استان ما برای کار به استان های دیگر مراجعه می شود یعنی آن استان ها، بیشتر از حد نیازشان ظرفیت شغلی دارند اما افسوس که در سیستان و بلوچستان به اندازه نیاز هم ظرفیت شغلی نیست.
وی تاکید کرد: امید داریم همچنان که طی دوران سخت خشکسالی امیدمان را از دست ندادیم، روزی برسد تا مسئولان تلاششان را برای خدمت به مردم مظلوم و ولایتمدار سیستان بیشتر کنند.
امام جمعه زابل در بخش دیگری از خطبه ها به اعلام زمان حکم آیت الله نمر اشاره کرد و گفت: حکم اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان تیر خلاصی به خود این دولت است که آل سعود را از بین خواهد برد.
وی افزود: عربستان با این جنایت گور خود را کنده و روز به روز در راه نابودی قدم خواهد برداشت.
انتهای پیام
Share/Save/Bookmark