کد مطلب: 44261
 
آخرین اخبار از اعزام های نوروزی به عتبات/ تلاش برای بازگشایی مجدد مرز شلمچه
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: روزانه 3 هزار و 200 زائر ایرانی در قالب 80 کاروان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۳
آخرین اخبار از اعزام های نوروزی به عتبات/ تلاش برای بازگشایی مجدد مرز شلمچه
 
به گزارش زاهدانه ، محسن نظافتی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین وضعیت اعزام زائران به عتبات اظهار کرد: در حال حاضر شاهد اعزام روزانه3200 زائر ایرانی به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی هستیم.
 
وی در ادامه افزود: در حقیقت زائر ایرانی در قالب 80 کاروان 40 نفره به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
 
نظافتی همچنین از احتمال افزایش اعزام‌های نوروزی عتبات خبر داد و تصریح کرد: در حال رایزنی و بررسی‌ برای افزایش اعزام‌های نوروزی زائران به عتبات هستیم و احتمالا شاهد افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز خواهیم بود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه 50درصد اعزام‌ها به صورت هوایی و 50درصد به صورت زمینی انجام می‌شود افزود: زائران هوایی عتبات روزانه با 3تا 5پرواز از فرودگاه‌های سراسر کشور به مقصد فرودگاه‌های بغداد و نجف اعزام می‌شوند و زائران زمینی از 2 مرز چزابه و مهران راهی عراق می‌شوند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در پایان گفت: در حال تلاش هستیم تا مرز زمینی شلمچه را که پس از پایان مراسم پیاده روی عظیم اربعین مجددا بسته شده بود، بازگشایی کنیم.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark