کد مطلب: 49644
 
امام جمعه زاهدان:
تنها راه نجات کشورعمل به اقتصاد مقاومتی است/ دولتمردان این فریضه را منجی اقتصاد کشور بدانند
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشورعمل به اقتصاد مقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاومتی غیر از اقتصاد ریاضتی است زیرا مفهموم آن اقتصادی درون زا و مبتنی بر خودکفایی است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
 
آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب امسال را بعنوان سال« اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند، اظهار داشت: بیش از دو سال است که رهبر انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند اما از آنجایی که این مهم بخوبی اجرا نشده است امسال ایشان اقدام و عمل را بیان کردند تا این مهم به صورت جدی مورد اجرا قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشورعمل به اقتصاد مقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاومتی غیر از اقتصاد ریاضتی است زیرا مفهموم آن اقتصادی درون زا و مبتنی بر خودکفایی است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به ضعف مدیریتی موجود بیان کرد: هرگز واردات و صادرات ما مبتنی بر نیازهای جدی و تقاضای داخلی نبوده از اینرو رهبر امسال را به این نام عنوان کردند تا دولتمردان و مردم به مسئله اقتصاد مقاومتی به چشم منجی اقتصاد کشور نگاه کنند و این مهم را بطور جد در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: نمایندگان مجلس باید در این راستا اقدام به تشکیل مجمع کرده و با شناسایی اولویت های استانی چندین سوژه مهم را در دستور کار خود قرار داده و منسجمانه به دنبال تحقق آن باشند.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: استفاده از پتانسیل های موجود در استان از دیگر اقداماتی است که نمایندگان مجلس باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از آن بهره گیرند تا شاهد تحقق اقدامات موثری در سیستان وبلوچستان باشیم.
امام جمعه زاهدان در پایان از نمایندگان خواستار آن شد که با دید وسیع با نگاهی کشوری به موضوعات نگاه کنند و فقط به مسائل مربوط به حوزه خود اکتفا نکنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark