کد مطلب: 61334
 
بکهام فرشته نجات رونالدو/ عبور ستاره پرتغالی از جهنم شیاطین سرخ
دیوید بکهام برای نجات رونالدو از جهنم منچستر یونایتد دست به کار می شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷
 
به گزارش زاهدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو که با تیم منچستریونایتد به دنیای فوتبال معرفی شد و در رئال مادرید به اوج رسید، بعد از یک دهه به جمع شیاطین سرخ بازگشت تا شکوه گذشته خود را با این تیم تکرار کند. هر چند که فصل نخست حضور رونالدو در جمع منچستری‌ها درخشان بود، اما با حضور اریک تن هاگ در منچستر، وی به نیمکت‌نشین محض تبدیل و از شرایط خود بسیار ناراضی است.

روزنامه دیلی‌استار انگلیس با اشاره به این نیمکت نشینی نوشت: دیوید بکهام تنها کسی است که می‌تواند رونالدو را از جهنم منچستر نجات دهد. بکهام مالک باشگاه اینتر میامی در لیگ فوتبال آمریکا است و تا کنون ستاره‌های زیادی از فوتبال اروپا و جهان به خدمت گرفته است. یکی از این ستاره‌ها گونزالو هیگواین است که چند روز پیش اعلام بازنشستگی کرد.

در ادامه گزارش آمده است: فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان می‌تواند جایگزین خوبی برای هیگواین باشد، اما مبلغ قرارداد این بازیکن بسیار بالا است. بالا بودن بند قرارداد رونالدو موجب شده تا این بازیکن نتواند در نقل و انتقالات ژانویه راهی لیگ آمریکا شود. بکهام برای استخدام رونالدو احتمالا تا پایان فصل صبر خواهد کرد و او را به عنوان بازیکن آزاد به استخدام در می‌آورد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark