کد مطلب: 30527
 
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان خبر داد
برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در زاهدان
مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان گشایش می‌یابد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۲
برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در زاهدان
 

به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام عباس دانشی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف افزایش سرانه مطالعه، تامین کتاب‌های موردنیاز دانشگاهیان، اساتید، طلاب حوزه و هم‌چنین نیازهای مطالعاتی پژوهشگران و علاقه‌مندان بخش‌های مختلف و موضوعات کتاب و کتابخوانی در زاهدان دایر می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که از فردا 26 بهمن ماه جاری تا دوم اسفندماه به مدت هفت روز برگزار می‌شود، تعداد 420 ناشر با 43 هزار عنوان کتاب در 220 غرفه کتاب‌ها و تالیفات را ارائه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، مسئولان وزارتخانه و جمعی از مدیران اجرایی استان حضور خواهند یافت، گفت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان نیز در مراسم گشایش این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

دانشی بیان کرد: نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در دو شیفت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کتاب‌های ارائه شده در پانزدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان با 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود که 20 درصد آن از طریق کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب و 20 درصد دیگر توسط ناشران حاضر به شهروندان پرداخت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: دانشجویان، طلاب حوزه علمیه، اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران می‌توانند برای تهیه کتاب‌های خود به سالن جنبی نمایشگاه مراجعه و کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

دانشی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های علمی، فرهنگی و ادبی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: امسال آثار مولفان و نویسندگان استان سیستان و بلوچستان با دغدغه‌ای خاص و ویژه به علاقه‌مندان به فرهنگ، ادب و هنر استان ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برپایی غرفه‌هایی با عنوان ایستگاه کتابخوانی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان هم در این نمایشگاه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark