کد مطلب: 56367
 
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:
تجاوز به 41 دختر کذب محض است/ دشمن به دنبال سواستفاده از این ماجراست/ مردم به دستگاه قضایی و امنیتی اعتماد کنند
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه تجاوز به 41 دختر کذب محض است، گفت: مردم به دستگاه قضایی و امنیتی اعتماد کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷
 
به گزارش زاهدنیوز، مولوی کریم زایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر اظهار کرد: موضوع تجاوز به 41 دختر در ایرانشهر کذب محض است چرا که آنان تنها سه نفر بودند و در این جریان یکی از عوامل توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: در این خصوص نهادها و دستگاه هایی به مثل شورای تامین، دادستانی و فرمانداری و غیره موظف به پیگیری هستند و مردم باید منتظر اطلاع رسانی از سوی این مراجع باشند.
وی اذعان کرد: متاسفانه این جریان از سوی برخی افراد که اطلاعات اندکی داشتند اعلام شده که این امر باعث بدنامی شهر ایرانشهر شده است.
مولوی کریم زایی با تاکید بر اینکه در این جریان جای نگرانی بر هیچ کس وجود ندارد، افزود: بزرگ کردن این موضوع دسیسه دشمنان است این در حالی است که شیعه و سنی در استان سیستان وبلوچستان و خصوصا ایرانشهر وحدت و اتحادی فوق العاده دارند به گونه ای که هیچ شیعه ای به مال و جان و آبروی اهل تسنن و هیچ سنی ای هم به مال و جان و آبروی اهل تشیع تعرض نمی کنند؛ این گونه اتفاقات و بزرگ نمایی ها از تفرقه های دشمن به حساب می آید که برخی از روی نادانی به آن می پردازند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در ادامه خاطر نشان کرد: فردی که اقدام به انتشار خبر تجاوز به 41 نفر در ایرانشهر کرده باید این موضوع را ثابت کند زیرا شایعه پراکنی در بین مسلمانان کار درستی نیست و توسط منافقان انجام می شود.
مولوی کریم زایی با تاکید بر اینکه مطالب گفته شده صحت نداشته و دستگاه قضا خود پیگیر این موضوع است، افزود: مردم باید به دستگاه قضایی و امنیتی اعتماد کنند، کسی نباید در این مسائل دخالت کند.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark