کد مطلب: 55377
 
در آخرین هفته سال 95 به کدام گالری‌ها برویم؟
گالری‌هایی در آخر هفته برپا هستند در این مقال به معرفی اجمالی آنها می‌پردازیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
 

به گزارش زاهدانه به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود برای همین پیشنهاد گالری گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندی که در آن آثار خود را عرضه می‌کند، می‌پردازیم.

گالری‌هایی که در طول هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

گالری دلگشا

پورنگ پیرعطایی، شباهنگ طیاری، فرخ نورونی و هادی فلاح پیشه آثار خود را در این گالری عرضه می کنند.علاقه مندان به این هنرمندان می توانند برای مشاهده آثار آنان می توانند تا 27 اسفند ماه به گالری دلگشا مراجعه کنند.

گالری اُ:

جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری عرضه کردند. علاقه مندان می توانند تا 14 فروردین ماه 1396 برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

گالری Ag

جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری به نمایش گذاشتند علاقه مندان می توانند تا 18 فروردین ماه برای بازدید از این آثار به گالری Ag مراجعه کنند.

گالری ثالث

آثار ویکتور وازارلی تا 13 فرودین ماه در این گالری در معرض دید عموم قرار دارد علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ثالث مراجعه کنند.

نگارخانه نگر

مجموعه ای متنوع از آثار هنرمندان مستر و منتخب آثار هنرمندان جوان در این گالری برپا است علاقه مندان می توانند تا 27 اسفند ماه به گالری نگر مراجعه کنند.

گالری سیحون

هنرمند اقای محمد علی فاموری متولد 1368 است و تا کنون در تعداد بیش از17 نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی شرکت کرده اند.و این اولین نمایشگاه انفرادی ایشان درگالری سیحون است .این نملایشگاه تا 27 اسفند ماه ادامه دارد.

کافه گالری شناخت:

کاوه خان آبادی و آسمان اورعی آثار خود را در این گالری عرضه کرده اند این نمایشگاه تا 27 اسفند ماه ادامه دارد.

گالری ایرانشهر

کارهای اخیر امید حلاج در نمایشگاه «تقریرگاه» ادامه‌ی فضای شناخته‌شده‌ی ذهنی اوست و حاصل تعلیق‌های متبحرانه‌ی هنرمند در مرز میان دوگانه‌هایی چون خیال و واقعیت، رویا و هوشیاری‌ست. حلاج در پی تصویر کردن لحظه‌هایی ازلی و ابدی‌ست که هم نشانه-های جهان آشنای ما را در خود دارد و هم شکلی از شروعِ پیدایش چیزها یا تبدیل شدن موجودات به یکدیگر را به ذهن می‌آورد.این نمایشگاه در 27 اسفند ماه به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/


Share/Save/Bookmark