کد مطلب: 38367
 
گروه نمایش ' هفت، پنج، یک ' مهمان کانون سیستان و بلوچستان می‌شود
گروه نمایش ' هفت، پنج، یک ' به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس نمایش عروسکی ' نیم‌وجبی ' را در زاهدان به روی صحنه می‌برد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۳
گروه نمایش
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، گروه نمایش هفت، پنج، یک، به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و تلویزیون، به مدت یک‌هفته مهمان کانون سیستان و بلوچستان می‌شود.

امیر مشهدی‌عباس، بهناز مهدیخواه و حمیدرضا حسینعلی اعضای این‌گروه هنری هستند که اجرای نمایش را برای گروه‌های سنی برعهده‌دارند.

بر اساس همین‌گزارش این‌گروه نمایشی برای اجرای نمایش عروسکی " نیم‌وجبی " روز 5 شنبه، سوم مهرماه، وارد زاهدان‌می‌شود و تا چهارشنبه، نهم مهرماه، روزانه سه نوبت نمایش خود را به روی صحنه می‌برد.

حضور این‌گروه در استان و اجرای برنامه توسط آنها، در حقیقت، استقبال از هفته‌ی ملی کودک است که از شانزدهم مهرماه آغاز خواهدشد.

قابل ذکراست یک کارگاه آموزش نمایش‌نامه‌نویسی و کارگردانی عروسکی نیز، به مدت 30 ساعت، با حضور تعدادی از مربیان فرهنگی استان، برای بالابردن سطح توان‌مندی و دانش آنان، برگزار می‌شود که تدریس در این‌دوره را امیر مشهدی‌عباس به عهده‌دارد.

گفتنی‌است مناسب بودن برای همه‌ی گروه‌های سنی، از پیش‌دبستانی تا بزرگسال، ویژگی این‌نمایش عروسکی است که در سالن سینمای مجتمع زاهدان، واقع در بلوار جمهوری اجرامی‌شود.
Share/Save/Bookmark