کد مطلب: 29367
 
برترین‌های جشنواره ‌خاطره‌نویسی دفاع مقدس در زاهدان تجلیل شدند
طی مراسمی از برگزیدگان ‌سومین جشنواره مسابقه خاطره‌نویسی دفاع مقدس در زاهدان تجلیل شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۴

به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سرهنگ حمزه دهقان مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در مراسم‌ اختتامیه سومین جشنواره مسابقه خاطره‌نویسی دفاع مقدس که صبح امروز در مجتمع شهید عالی زاهدان برگزار شد‌ اظهار داشت: به منظور گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 5 فراخوان جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در موضوعات اعلام شده از ماه گذشته آغاز شد.

وی افزود: رزمندگان و ایثارگران و همچنین خانواده معظم شهدا از شهرستان‌های زاهدان، زابل، خاش و ایرانشهر خاطرات خود را در قالب دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و امروز همزمان با سالروز کربلای 5 از برترین‌ها تقدیر و تشکر به عمل ‌‌آمد.

وی بیان داشت: در مجموع 250 خاطره به دبیرخانه سازمان ارسال شد که از این بین به 8 خاطره برتر به نیت 8 سال دفاع مقدس از طرف سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح هدایایی اهدا خواهد شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: همچنین 8 خانواده پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس به همت سازمان  تامین اجتماعی نیروهای مسلح، 10 خانواده رزمنده به همت سازمان جهاد کشاورزی و کلیه افراد شرکت کننده توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تقدیر شدند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark