کد مطلب: 44027
 
در زمان مناسب پاسخ اقدام رژیم صهیونیستی را خواهیم داد/ دست‌نشاندگان‌ دشمن را از منطقه بیرون خواهیم کرد
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اکنون با شهادت شهدا در "قنیطره" موجی در لبنان ایجاد شده و جوانان داوطلبانه خواهان پیوستن به حزب‌الله هستند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۲
در زمان مناسب پاسخ اقدام رژیم صهیونیستی را خواهیم داد/ دست‌نشاندگان‌ دشمن را از منطقه بیرون خواهیم کرد
 
به گزارش زاهدانه ، سردار "حسین همدانی"، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) درباره واکنش حزب‌الله و ایران به تجاوز آشکار اخیر رژیم صهیونیستی و اقدام جنایتکارانه آن‌ها با حمله به هلیکوپترهای خود به منطقه "مزارالامل" در "ریف القنیطره" که در اثر آن تعدادی از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان و سردار محمدعلی الله‌دادی به شهادت رسیدند، اظهار داشت: ما در زمان مناسب پاسخ خواهیم داد.
 
وی تصریح کرد: در آینده نزدیک به واسطه همین حرکت‌هایی که در طول این چند سال در سوریه و عراق شروع شده است، دست‌نشاندگان‌ دشمن را از منطقه بیرون خواهیم کرد.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که دشمنان باید بدانند که این شهادت‌ها برای ما مایه خیر و برکت است، گفت: اگر دشمنان می‌دانستند این شهادت‌ها و ترورها به ضررشان است، دست به این کار نمی‌زدند، از همین رو به دلیل احمقی و نادانی‌شان این موضوع را درک نمی‌کنند که با این اقدامات راه به جایی نخواهند برد.
 
سردار همدانی ادامه داد: اکنون با شهادت شهدا در "قنیطره" موجی در لبنان ایجاد شده و جوانان داوطلبانه خواهان پیوستن به حزب‌الله هستند؛ از همین رو شهادت‌ها همچون حلقه‌ای است که مسلمین را در کنار هم محکم و متحدتر می‌کند.
 
وی افزود: با توجه به حوادث اخیر منطقه در سوریه، عراق، یمن و موج بیداری اسلامی که منطقه را فراگرفته، رهبری نیز فرموده‌اند که غرب آسیای جدید، "غرب آسیای اسلامی" است، به همین منظور صهیونیست‌ها دست به ترورهای بی‌هدف می‌زنند تا ما را در راهمان متوقف کنند.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: طبیعی است که سپاه در راه پاسداری از انقلاب گاهی با کمین‌های دشمن مواجه می‌شود، از همین رو نباید اجازه دهیم که به واسطه این اتفاقات، تغییری در مسیر هدف خود دهیم.

گفتنی است؛ سردار شهید الله‌دادی عصر یکشنبه 28 دی‌ماه به همراه چند تن از فرماندهان حزب‌الله در جنایت تهاجم بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه در بلندی‌های جولان- مرز فلسطین اشغالی- به شهادت رسید و به دیدار معبودش شتافت.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark