کد مطلب: 39573
 
چرا ماهواره می بینیم" 2" ؟
بر اساس نظر سنجی ها و بررسی های میدانی توسط مراجع معتبر عمده ترین دلایل استفاده از ماهواره در بین ایرانیان به شرح زیر است :
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۳
چرا ماهواره می بینیم" 2" ؟
 
به گزارش زاهدانه ، به این مطالبی که می خوانید خودتان تامل کنید و تصمیم بگیرید :

بر اساس نظر سنجی ها و بررسی های میدانی توسط مراجع معتبر عمده ترین دلایل استفاده از ماهواره در بین ایرانیان 10 دلیل اصلی دارد که ما هر مورد را به طور جداگانه بررسی میکنیم.
مورد اول جو زدگی بود که مورد لحث قرار گرفت و حالا در ادامه می خوانیم :
2- بیکاری
مردم در نظرسنجی ها گفته اند وقتی گرایش ما به ماهواره بیشتر می شود که مدرسه ها باز می شود . فرزندمان صبح تا ظهر مدرسه ایت و خانم ها هم کار خاصی هم ندارند . واقعا اگر ما حق مادری و همسزس درست بجا بیاوریم یا اگر صله رحم ( سر زدن به مادر ، خواهر و ... ) را جدی بگیریم ، آیا باز هم هم وقت آزاد و خالی برای ما باقی می ماند ؟
3- اخبار سیاسی
با کمی مطالعه و مرور تاریخ ، دشمنی غرب ( آمریکا و انگلیس ) علیه ایران به راحتی ثابت شدمب است . پس دریافت اخبار ار این طریق مانند این است که خبرهای داخل خانه خود را ار همسایه ای که سابقه دشمنی با ما دارد دریافت کنیم . به چه دلیل به دشمن خود اعتماد کنیم ؟
سوال : آیا سودی که شما ار اخبار ماهواره ای به دست می آورید با آن ضرر و خطری که متوجه خانواده تان می کنید قابل مقایسه است ؟ کدام عقل سلیم این حکم را می کند که این " دزد ناموس " را داخل خانه کند برای اینکه با اخبار سیاسی روز دنیا آشنا شود .
Share/Save/Bookmark