کد مطلب: 35153
 
کشف یک تن و 154 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح
مأموران مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان بامداد امروز طی درگیری با اشرار مسلح یک تن و 154 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
کشف یک تن و 154 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح
 
به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودرو های تند رو ، قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در منطقه کورین زاهدان را دارند بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رحیمی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از حدود یک ماه اقدامات گسترده اطلاعاتی، ساعت 3 بامداد امروز سه دستگاه زانتیا ، پژو 405 و تویوتا متعلق به این باند را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران به خودروهای سوداگران مرگ دستور ایست دادند اما قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس، با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند که با شلیک ماموران، لاستیک خودروهای قاچاقچیان مورد هدف قرار گرفته و سوداگران مرگ پس از طی مسافتی با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود، با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو و با استفاده از تاریکی شب پا به فرار گذاشتند.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروهای توقیفی یک تن و 115 کیلو و 500 گرم تریاک، 19 کیلو و 300 گرم هروئین و 19 کیلو و 600 گرم مرفین به همراه تعدادی سلاح و مهمات  کشف کردند.

انتهای پیام/

 

Share/Save/Bookmark