کد مطلب: 58473
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛
بهره برداری از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه
داوود شهرکی گفت: همزمان با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک از یک واحد تولیدی، لبنیاتی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و 15 واحد کارگاهی در شهرک صنعتی زاهدان به بهره برداری رسید.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۶
 
داوود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز ،بیان کرد: همزمان با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک از یک واحد تولیدی، لبنیاتی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و 15 واحد  کارگاهی  در شهرک صنعتی زاهدان به بهره برداری رسید.

وی افزود:  این واحد صنعتی با تولید سه گروه از محصولات لبنی همچون انواع شیر، انواع ماست و انواع دوغ پاستوریزه از امروز آغاز به کار کرد و این واحد تولیدی زمینه اشتغال را برای 16 نفر فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آیین بهره برداری از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و 15 واحد کارگاهی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی همزمان با 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک از طریق ویدیو کنفراس با حضور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران انجام شد.

شهرکی تاکید کرد:این کارخانه صنایع غذایی در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده است.


انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark