کد مطلب: 31463
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:
مسابقه عکس و خاطره راهیان سرزمین نور در زاهدان برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: مسابقه عکس و خاطره راهیان سرزمین نور ویژه راهیان نور استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹
مسابقه عکس و خاطره راهیان سرزمین نور در زاهدان برگزار می‌شود
 

به گزارش زاهدانه ، حمزه دهقان اظهار کرد: زمان برگزاری این مسابقات همزمان با فرا رسیدن ایام اعزام کاروان راهیان نور از 15 اسفند مـاه تا پایان فروردین ماه 1393 است.

وی اضافه کرد: این مسابقات در دو بخش عکس و خاطره نویسی برگزار می‌شود، بخش عکس شامل عکاسی از مناطق مختلف 8 سال دفاع مقدس در قالب راهیان سرزمین نور با موضوعات ثبت لحظات معنوی در مناطق، معرفی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس، حرکت کاروان‌ها در شهرها و مناطق عملیاتی، حضور کودکان و نوجوانان و جوانان در مناطق، ثبت لحظات برپایی نماز جماعت در مناطق و تمامی موضوعاتی که در زمینه اتفاقاتی که در سرزمین راهیان نور پیش می‌آید، برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بخش خاطره، نیز خاطرات بازدید کنندگان کاروان‌های راهیان نور از مناطق و سرزمین‌های راهیان نور بدون محدودیت موضوع برگزار می‌شود.

دهقان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین 1393 به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب و داوری آثار در اردیبهشت ماه سال آینده و اعلام نتیجه نهایی و اهدای جوایز سوم خردادماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : تسنیم