کد مطلب: 31003
 
رمضان نورا هنرمندی که شهدا را به تصویر می کشد
رمضان نورا جوان خلاق و هنرمند زاهدانی و همچنین دبیر آموزش و پرورش عشایر که به انجام کارهای هنری بخصوص تصویرگری شهدا علاقه خاصی دارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۱
 
رمضان نورا
به گزارش زاهدانه ، رمضان نورا هنرمند خلاق استان سیستان و بلوچستان با سرلوحه قرار دادن پیام مقام معظم رهبری که می فرمایند "زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست" و همچنین به مناسبت ۲۲اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ عکس شهدای انرژی هسته ای را با تربت پاک کربلا بر روی بوم نقاشی طراحی کرده است.

عکس۶شهید هسته ای با تربت پاک کربلا/تصاویر
وی نیت خود را از انجام این تصویرگری اینگونه بیان کرد : اگر ایران ما در حال پیشرفت و قدرتی است به خاطر خون پاک شهدا است بخصوص شهدای انرژی هسته ای که این راه زحمات فراوانی کشیدند.

وی در مورد آثار شاخص خود در همین زمینه گفت: وصیت نامه شهید میر حسینی را با زعفران نوشتم که طویل ترین وصیت نامه شهید می باشد ، تصویرگری سردار شهید کریمپور و شهید قاسم میرحسینی که با تربت پاک کربلا انجام شده و کتابت قران کریم به ارتفاع برج میلاد و کتابت زیارت عاشورا به فاصله بین الحرمین و چندین اثر دیگر از خود را به ثبت رسانده ام.

یادواره سردار شهید کریمپور در شهرستان زاهدان
این هنرمند ارزشی استان در انتها افزود : من بدون هیچ چشم داشتی این آثار را خلق کردم و به خانواده شهدا اهدا نمودم ، اما تنها درخواست من از مسئولین استان این است که هنرمندان را بیشتر حمایت کنند و برنامه هایی جهت معرفی هنرمندان در کار خود قرار دهند تا با این امر موجب دلگرمی هنرمندان شوند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark