کد مطلب: 28692
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس خبر داد
رایزنی با وزارت امور خارجه برای تعامل صنعت‌گران سیستان‌و‌بلوچستان با کشورهای همسایه‌‌‌‌
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از طریق وزارت امور خارجه با کشورهای همسایه برای صدور تولیدات و تعامل و همکاری تولیدکنندگان استان با تولیدکنندگان آن کشورها در حال رایزنی هستیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۵

به گزارش زاهدانه ، ناصر کاشانی پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی زاهدان اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را دامن خواهد زد و با تمام توانمان از صنعتگران استان حمایت و پیگیر مطالبات بخش صنعت استان خواهیم شد.

نماینده مردم زاهدان بیان کرد: از جمله راهکارهای توسعه صنایع و تولید در سیستان و بلوچستان حمایت از ایجاد زیرساخت‌ها در این حوزه است که می‌توان به آب، سوخت و پیگیری برای اختصاص ردیف‌های بودجه‌ای از سوی دولت برای این بخش اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: از طریق وزارت امور خارجه با کشورهای همسایه برای صدور تولیدات و تعامل و همکاری تولیدکنندگان استان با تولیدکنندگان آن کشورها در حال رایزنی هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید اظهار داشت: اعتماد به صنعت سیستان و بلوچستان را باید افزایش دهیم و از امکانات و تولیدات سیستان و بلوچستان برای رونق اقتصادی استفاده کنیم.

نادرمیرشکار بیان کرد: از جمله واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی زاهدان، شرکت هامون سازه است که این شرکت در حال حاضر محصولاتی از جمله سازهای فلزی لوله فلزی را تولید می‌کند که 120 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

وی افزود: تاپایان سال با اجرای طرح‌های توسعه رقم شاغلان در این شرکت به 500 نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark