کد مطلب: 57122
 
همزمان با روز ارتش و همراه با سراسر کشور؛
نیروهای مسلح در زاهدان رژه رفتند
همزمان با 29فروردین ماه و روز ارتش، رژه یگان های مسلح در زاهدان و سراسر سیستان وبلوچستان برگزار شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳
 
به گزارش زاهدنیوز، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در زاهدان با تبریک روز ارتش، گفت: امروزه ارتش و تمامی نیروهای مسلح کشوردر صحنه های مختلف با اقتدار و ایثارگری خود حضوری فعال دارند،این اقتدار باعث شده تا دشمنان این مرز و بوم حتی نتوانند به تجاوز به ایران، فکر کنند.

امیر سرتیپ سلیمان طاهری ادامه داد: ارتش در طول 40سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، روند رو به رشد خوبی داشته و این پیشرفت و توسعه همچنان رو به افزایش است، این نهاد در حفظ تمامیت ارضی کشور، دفع تجاوزات در مرزها، پاکسازی میادین مین گذاری شده و گلوله های عمل نکرده دوران جنگ تحمیلی، مقابله با تروریست های دریایی و تامین امنیت کشتیرانی کشور و بسیار موارد دیگر موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: این نهاد نظامی همواره بدون توجه به خط کشی های سیاسی، گرایش های حزبی و دسته بندی های جناحی تمام تمرکز و توان خود را بر خدمت به نظام و مردم ایران اسلامی قرار داده و این مساله را جزو اولویت های اصلی خود قلمداد می کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان با اشاره به حرکت احمقانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران، بیان کرد: این توطئه دشمن بی اثر و قبیحانه است و ارتش جمهوری اسلامی این حرکت را محکوم و در کنار سپاه پاسداران بیش از پیش در دفاع از کشور و آرمانهای نظام گام بر می دارد.

شایان ذکر است نیروهای مسلح در پایان این مراسم همراه با سراسرکشور، از مقابل کلام الله مجید، تمثال بنیانگذار انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا رژه رفتند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark