کد مطلب: 27972
 
بازدید آیت‌الله حسینی‌بوشهری ‌از مدرسه علمیه امام صادق(ع) زاهدان
آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه ‌از مدرسه علمیه امام صادق (ع) زاهدان بازدید کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۴

به گزارش زاهدانه ، سفر مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه به استان سیستان و بلوچستان اگرچه کوتاه و دو روزه بود اما برنامه‌های متعددی اعم از شرکت در همایش، دیدار با علما، تشکیل جلسه شورای حوزه علمیه استان، حضور در جمع طلاب و پاسخ به سئوال‌ها‌، دیدار با مدیران و اساتید مدارس علمیه و... را در‌بر داشت و سفری فشرده و متراکم را رقم زد‌.

‌معاونان آموزش، تبلیغ، بین‌الملل، آمار و بررسی و امور طلاب و دانش‌آموختگان و نیز مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه، آیت‌الله حسینی بوشهری را در این سفر همراهی می‌کنند.

علاوه بر حضور هیئت اعزامی از قم در کنگره بزرگداشت مرحوم آیت‌الله کفعمی، نشست‌های متعددی با طیف‌های مختلف حوزوی در زاهدان برگزار شد.

همچنین آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه ظهر امروز از مدرسه علمیه امام صادق زاهدان بازدید کرد.

نشست مشترک بین معاونان حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان با معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه نیز امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حضور در جمع صمیمی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت زاهدان نیز از دیگر برنامه‌های مدیر حوزه‌های علمیه در این سفر بود.

در یکی دیگر از برنامه های این سفر، تعدادی از معاونان حوزه با حضور در جمع طلاب استان سیستان و بلوچستان به پرسش‌های طلاب پاسخ دادند.

این نشست ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه صادق زاهدان برگزار شد و حجج‌الاسلام والمسلمین فرحانی، نبوی، ملکدار و زمانی معاونان آموزش، تبلیغ، امور طلاب و بین الملل و حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل سرپرست معاونت آمار و بررسی به پرسش‌های کتبی و شفاهی طلاب در زمینه‌های مختلف پاسخ دادند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark