کد مطلب: 60759
 
سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان:
۵۱ کیلومتر شبکه سیمی شهر زاهدان به کابل خودنگهدار تبدیل شد
لیلا سعادتی گفت: ۵۱ کیلومتر از شبکه سیمی شهر زاهدان از ابتدای سال‌جاری تاکنون با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ میلیارد ريال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
 
لیلا سعادتی دهمرده، سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدنیوز افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تلفات، بهبود مبلمان شهری، کاهش خطرات برق گرفتگی، کاهش خاموشی و جلوگیری از سرقت شبکه های برق از نتایج مهم اجرای این طرح است.

وی در ادامه به سایر اقدامات انجام شده این امور طی یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: ۱۲ کیلومتر از شبکه زمینی روشنایی معابر این ناحیه طی اقدامی عملیاتی با هدف کاهش سرقت به شبکه هوایی تبدیل شده است.

سرپرست امور برق ناحیه یک شهر زاهدان بیان کرد: ۱۷۳ مورد چراغ روشنایی جدید طی این مدت نصب و بیش از پنج هزار و ۴۲۷ مورد خاموشی روشنایی معابر طی این مدت اصلاح و رفع شده است.

وی خاطر نشان کرد: متعادل سازی ۳۵ دستگاه ترانس، ۳۷ مورد رفع حریم شبکه فشار ضعیف، تعویض ۱۱۳ مورد تیر فرسوده، رفع ۳۲۷ مورد افت ولتاژ، ۱۸۳ مورد رفع کانون خطر، ۲۰۳ مورد شاخه زنی و رفع بیش از هفت هزار خاموشی مشترکان از طریق سامانه ۱۲۱، از ابتدای سال‌جاری تاکنون انجام شده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark