کد مطلب: 41219
 
برگزاری یادواره های شهدا بهترین کار فرهنگی است
فرماندار شهرستان زاهدان گفت: برگزاری یادواره های شهدا یکی از بهترین کارهای فرهنگی شطح شهر محسوب می شود و باید توجه ویژه ای به آن شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۳
 
ارجمندی
به گزارش زاهدانه ، عباسعلی ارجمندی صبح امروز (9آذر) درنشست سازمان های فرهنگی جهت همکاری با یادواره شهدای مسجد ابوذر غفاری در دفتر فرمانداری زاهدان اظهار داشت: تقاضای نهاد های فرهنگی شهرستان بر این است که در یادواره شهدای مسجد ابوذر غفاری و دیگر یادواره ها سعی براین باشد که المانی از شهدا در اطراف مساجد نصب شود تا یاد و خاطرات شهدا بر دیگران نمایان شود.

وی افزود: خروجی برگزاری یادواره ها تجلیل از شهدا و مقام شهادت می باشد و این خروجی بسیار خوب و ماندگار است .

وی با اشاره به اینکه بیشترین هیئت های مذهبی درحاشیه شهر واقع است بیان داشت: مساجد حاشیه شهر بیشترین برنامه های فرهنگی تحت عنوان برنامه های خود محور را اجرا می کنند و از جمله این برنامه ها یادواره شهدا است و این باعث می شود که یاد وخاطرات هشت سال دفاع مقدس دوباره تداعی شود.

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: در یادواره شهدا سعی شود از هزینه های اضافی پرهیز شود و به جای سفره های میزبانی که در یادواره ها برقرار است یاد شهید ماندگاری بیشتری پیدا کند.

ارجمندی افزود: یادواره شهدای مسجد ابوذر غفاری هر ساله به عنوان یکی از بهترین کارهای فرهنگی سطح شهر محسوب شده است که امسال نیز این یادواره باهمت ستاد یادواره شهدای این مسجد وهمچنین مسئولین فرهنگی به زیبایی تمام اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark