کد مطلب: 56989
 
در گلایه شهروندان زاهدانی مطرح شد:
بخشهای بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان برق اضطراری ندارد!
شهروندان زاهدانی از نبود سیستم برق اضطراری در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان گلایه مند بوده و خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان مربوطه شدند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۰
 
به گزارش زاهدنیوز، یکی از نیاز های هر بیمارستان، داشتم سیستم برق اضطراری است، اما براساس گفته های شهروندان زاهدانی و بالاسری های بیماران، بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان فاقد این سیستم در بخشهای مختلف است.
یکی از بالاسری های بیماران بخش داخلی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) که نخواست نامش فاش شود، در تماس تلفنی با خبرنگار زاهدنیوز، گفت: براثر بارش شدید باران در زاهدان، برق بخش داخلی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) قطع شد، پس از پیگیری های فراوان از سوی کادر درمانی اعلام شد که این بخش، قاقد سیستم برق اضطراری است.
وی تاکید کرد: طی شب جاری بسیاری از بیماران و شهروندان از این قطعی برق گلایه مند بوده و خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولان مربوطه شدند.

سامانه برق اضطراری بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان فعال است
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این زمینه گفت: به دنبال قطع شبکه توزیع برق شهری در محدوده میدان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان، شبکه برق اصطراری این بیمارستان فعال شده است.
محمد هادی عباسی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: یکی از تابلوهای توزیع برق و همچنین شبکه تلفن داخلی این بیمارستان، در اثر شدت بارندگی دچار اختلال شده که اقدامات فوری برای رفع این مشکلات در حال انجام است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر کلیه خدمات درمانی وابسته به برق برای بیماران در بخش های اورژانس، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، دیالیز و بخش های ویژه که برق یکی از امکانات ضروری برای نجات جان بیمارانشان است، ارایه می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark