کد مطلب: 61019
 
رییس اداره ثبت احوال چابهار:
حرکت جهادی برای رفع مشکلات هویتی مردم پیرسهراب
رییس اداره ثبت احوال شهرستان چابهار گفت:با حضور بخشدار، دهیاران و خیران محلی در روستا‌های منطقه بخش پیرسهراب شهرستان چابهار، مشکلات هویتی و سجلی مردم منطقه رامورد بررسی قرار دادیم وامیدواریم بتوانیم بزودی این مشکل با استعلامات سازمان‌های مربوط مرتفع شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶
 
به گزارش زاهدنیوز، مرادقلی گفت: با توجه به مشکلات سجلی و هویتی مردم منطقه روستای عورکی و بخش پیرسهراب با همکاری و تعامل بسیار خوب بخشدار و دهیاران و همچنین خیرمحلی جهت رفع مشکلات سجلی مردم به منطقه عزیمت نمودیم و حدود ۲۰۰ نفر از افرادی که مشکلات سجلی داشته اند مورد پایش و بررسی قرار گرفتند و راهنمایی لازم جهت ارائه مدارک و چگونگی رفع مشکلات انان ارایه شد.

او گفت: با همکاری دستگاه‌های ذیربط و پاسخ سریع استعلامات هویتی تا چند ماه آینده مشکلات بسیاری از افراد مرتفع خواهد شد.

درادامه نظیر راه بر دهیار روستای عورکی دادمحمد راه بر بازار از تلاش‌های وپیگیری‌های معین الدین سعیدی نماینده مردم حوزه چابهار در مجلس، شورای اسلامی تشکر کرد وگفت:با شناسنامه دار شدن تعدادی از ساکنین روستا که در گذشته مشکلاتی در این زمینه را متحمل شدند این افراد میتواند خیلی از امورات عقب افتاده زندگی خود را جلوببرند.

او توجه دولت مردمی به حل مشکلات مناطق روستایی را نقطه عطفی بر توسعه فرهنگی اجتماعی دانست وگفت:اگر امکانات روستا‌ها تکمیل ومردم دغدغه در این. مورد نداشته باشند حاشیه نشینی در، شهر‌ها را نخواهیم داشت.

نظیر راه بر در پایان از همکاری وهمفکری مردم تشکر کرد و گفت:برای خدمت به مردم هرچقدر وقت بگذاریم هنوز کم هست پس، نیاز است توجه ویژه به، ولی نعمتان داشته باشیم.

پیروبازدیدرییس ثبت احوال ازدهستان عورکی مشکل سجلی ٨نفرحل گردیدوشناسنامه برایشان صادرگردید

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark