کد مطلب: 57050
 
حضور 750معکتف در 4مسجد زاهدان
رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 4 مسجد زاهدان در حال برگزاری است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
 
حجت الاسلام علی خیور در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: برای برگزاری امسال 3مسجد جامع ویژه برادران و مساجد حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه الزهرا(س) آزادگان زاهدان ویژه خواهران برای اعتکاف در نظر گرفته شده و معتکفین در حال اعمال این مراسم معنوی هستند.
وی ادامه داد: امسال یک مسجد به نام حضرت حسین ابن علی(ع) در بولوار شهید طباطبایی زاهدان نیز به صورت کاملا مردمی و رایگان اقدام به ثبت نام از معتکفین کرده و مراسم اعتکافی نیز ویژه برادران در این مسجد در حال اجرا می باشد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، برنامه هایی به مثل قرائت مناجات های شبانه، قرائت دعاهای مفاتیح الجنان، اجرای تریبون های آزاد، گفتمانهای دینی، اقامه نماز جماعت و تفسیر قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، برپایی ایستگاه تصحیح قرائت نماز و قرآن، برپایی جلسات پرسش و پاسخ، بزم اندیشه و غیره در جمع معتکفین زاهدان در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: حجت الاسلام محمد دوست از حوزه ریاست قوه قضائیه، اساتید حوزه علمیه قم، تعدادی از روحانیون نخبه دفتر تبلیغات اسلامی از جمله مهمانان دعوت شده برای شرکت در مراسمات اعتکاف در زاهدان هستند.
وی با اشاره به حضور 750معتکف در زاهدان، خاطر نشان کرد: با آن که در ایام اوج مسافرت های نوروزی قرار داریم اما جمعیت معتکفین زاهدان نسبت به سال گذشته تنها نزدیک به 10درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark