کد مطلب: 61876
 
رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان:
طرح‌های نهضت ملی مسکن مهرستان به پیشرفت حدود ۵۰ درصدی رسید
رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان گفت: در حال حاضر ۴۸۸ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد در حال ساخت است.
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد سعید ملازهی با بیان اینکه سیاست مهم وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای یک‌طبقه حیاط‌دار در شهرهای واجد شرایط است، بیان کرد: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۳۲۸ واحد با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در حال ساخت است که بخش قابل‌توجهی از آنها با محقق‌شدن منابع مالی از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین مابقی پروژه‌های این طرح ملی در شهرستان در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون و اسکلت قرار دارد و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان تصریح کرد: توجه به کیفیت، اجرای دقیق و به‌موقع طرح‌های مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان در طرح‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان مورد تأکید است.

ملازهی با بیان اینکه در مهرستان مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد، ادامه داد: سهم این شهرستان در این طرح در افق چهار‌ساله هزار واحد مسکونی ویلایی است که اراضی موردنیاز آن یعنی ۳۰ هکتار تأمین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه زمین در اختیار بنیاد مسکن به‌عنوان کارگزار متولی شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت زمین باید در سامانه ثبت‌نام کرده و نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کنند افزون برای تسهیلات بانکی موردنیاز از محل تسهیلات جهش تولید مسکن برای ساخت این واحدهای مسکونی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark