کد مطلب: 28486
 
امام جمعه اهل سنت:
استفاده از مدیران باتجربه نقطه قوت دولت روحانی است
مسوول حوزه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، گفت: استفاده از افراد باتجربه و خوشنام در مناصب مدیریتی از جمله نقاط برجسته و قوت دولت روحانی است که جای سپاسگزاری دارد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۹

به گزارش زاهدانه ، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در جمع نمازگزاران جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، افزود: شنیده می شود برخی افراد متعصب به دولت در استفاده از افراد اهل سنت در مناصب مدیریتی فشار می آورند، بعضا اینها به غیر از خود و جماعتشان دغدغه دیگری ندارند. دکتر روحانی شخصیتی معتدل و دوراندیش است و از اقدامات و انتصابات ایشان باید حمایت کرد.

وی گفت: ما فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستیم و همه را بندگان خدا می دانیم و امید است با یکسان نگری و شایسته سالاری از همه افراد توانمند استفاده شود و یقینا همدلی در کشور ما به دیگر کشورهای اسلامی سرایت پیدا خواهد کرد.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب که سمت پدری داشته و همواره راهنمایی های ایشان باعث حل بسیاری از مشکلات شده است درخواست داریم با درایتی که از ایشان سراغ داریم دولت را راهنمایی و حمایت کنند تا وعده های داده شده جامه عمل به خود گیرد.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آنچه که انتصابات خوب در سیستان و بلوچستان نامید، اظهار داشت: استاندار و مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و شهردار زاهدان افراد باتجربه و دارای علم و دانش کافی هستند و ورود آنها به استان باعث خوشحالی و امیدواری بیشتر مردم شده است.

مولوی اسماعیل زهی ابراز امیدواری کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید در استفاده از افراد باتجربه و توانمند در مناصب مدیریتی سایر دستگاههای سیستان و بلوچستان و شهرستانهای استان همچنان با قوت ادامه یابد.

انتهای پیام /

Share/Save/Bookmark