کد مطلب: 49456
 
گزارش زاهدانه از اولین ساعات حضور مردم در صحنه انتخابات؛
از حضور 116 هزار و 990 نفر رای اولی در سیستان و بلوچستان تا نشان دادن اقتدار ایرانیان پای صندوق های رای
شور و شوق انتخاباتی در زاهدان را از مسیرهایی می توان مشاهده کرد که هنوز دقایقی مانده تا آغاز انتخابات صف های بزرگی تشکیل داده و با شناسنامه های در دست خود منتظر فرمان رهبری هستند.
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۴
 
به گزارش زاهدانه، مردم وفادار و ولایتمدار زاهدانی بار دیگر با اتحاد و همدلی همه با هم پای صندوق های رای آمدند تا حماسه زرین دیگری را در دل صفحات تاریخ به یادگار بگذارند و به جهانیان نشان دهند که ایرانیان همیشه با بصیرت و آگاهی بالایی در تمامی صحنه ها حضور پرشوری از خود نشان خواهند داد و تا جان در بدن دارند از آرمان ها و ارزش هایی که خون هزاران هزار شهید به پای آن ریخته شده است دفاع خواهند کرد.
این را از شلوغی مسیرهایی می توان مشاهده کرد که هنوز دقایقی مانده تا آغاز انتخابات صف های بزرگی تشکیل داده و با شناسنامه های در دست خود منتظر فرمان رهبری هستند.
براستی که باید گفت مردم ولایتمدار زاهدانی اعم از شیعه و سنی قبل از ساعت تعیین شده(8صبح) در شعبه های اخذ رای حضور یافته و صف های طولانی ایجاد کرده اند تا با حضورشان در پای صندوق های رای علاوه بر اینکه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنند، چشم همه رسانه های خارجی را نیز با انگشت آغشته به جوهرشان کور کنند.
قشنگی این صف های طولانی از آن جهت است که در بین صف های طولانی افراد کم سن و سالی هم به چشم می خورند که برای دادن رای لحظه شماری می کنند.
آری امسال در پای صندوق های رای تعداد 116 هزار و 990 نفر رای اولی از سطح استان سیستان و بلوچستان شرکت می کنند تا سهم خود از مشارکت در عرصه سیاسی را به نمایش می گذارند .
Share/Save/Bookmark