کد مطلب: 31536
 
در ایام فاطمیه انجام می‌شود
تبیین سبک زندگی فاطمی در سیستان و بلوچستان
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان‌ از برگزاری نشست‌‌هایی با موضوع سبک زندگی فاطمی و توجه ‌به حفظ وحدت در جامعه اسلامی طی ایام دهه فاطمیه در استان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۸
تبیین سبک زندگی فاطمی در سیستان و بلوچستان
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در چهل و یکمین نشست ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی سیستان و بلوچستان که در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی ‌برگزار شد برهرچه بهتر برگزار شدن ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه اول و دوم تاکید کرد.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری تجمع‌ها، اعزام مبلغ، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، برگزاری نشست‌ها و مراسم سوگواری در سطح مساجد ‌در نظر گرفته شده است.

‌بزمانی افزود: این برنامه‌ها با محوریت تعمیق باورهای دینی و ترویج سبک زندگی فاطمی و توجه دادن جامعه ایمانی به حفظ وحدت در جامعه اسلامی در استان اجرا می‌شود.

وی در ادامه ‌با ذکر فضائل اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت فاطمه (س)اظهار داشت: ائمه معصومین به‌ویژه رسول اکرم (ص) توجه ویژه به ابعاد وجودی شخصیتی این حضرت داشتند و اگر جامعه راه نجات را طلب می‌کند باید از فضایل و سبک زندگی ائمه معصومین پیروی کند.

بزما‌نی تصریح کرد: امروز بسیاری از گرفتاری جوامع ناشی از فاصله گرفتن از سیره معصومین(ع) است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark