کد مطلب: 29746
 
ترکان از منطقه آزاد چابهار بازدید کرد
مشاور عالی رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در بازدید از منطقه آزاد چابهار از اقدامات انجام شده و در دست اقدام سازمان منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
ترکان از منطقه آزاد چابهار بازدید کرد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، اکبر ترکان به اتفاق استاندار سیستان و بلوچستان و هیئت همراه در ادامه این سفر از شهرک پتروشیمی در حال احداث در پیکره هشت منطقه آزاد چابهار بازدید و اظهار کرد: آلودگی‌های صنایع پتروشیمی از پالایشگاه‌ها کمتر است، فعالیت‌های پتروشیمی باید مطابق با استانداردها و هم‌چنین کسب مجوزهای قانونی زیست محیطی انجام شودو سلامت مردم با رعایت استانداردهای رسمی در نظر گرفته شود.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم‌چنین درباره تعیین تکلیف میدان تیر نیروهای مسلح در محدوده زمین‌های واگذاری دلتا 21، افزود: این مسئله با هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح به نحو مطلوبی قابل حل است و می‌توان میدان تیر را از مکان فعلی به جایی دیگر منتقل کرد.

یک واحد تولیدی بسته‌بندی و فرآوری برنج با حضور ترکان به بهره‌برداری رسید

یک واحد تولیدی بسته‌بندی و فرآوری برنج به میزان 60 تن در روز به صورت سه شیفت کاری در زمینی به مساحت 2 هزار متر و زیربنای 1010 متر در فاز دوم کارگاهی و اشتغالزایی هر شیفت 15 الی 17 نفره با مشارکت 45 درصدی شرکت خارجی(پاکستانی) با حضور وی به بهره‌برداری رسید.

مشاور عالی رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور بازدید از طرح‌ها و برنامه‌های منطقه آزاد چابهار به این بندر سفر کرده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark