کد مطلب: 45036
 
رسالت شبکه های ماهواره ای تزریق فرهنگ منحط غرب است
رسانه و بالاخص ماهواره یکی از ابزار بسیار قوی دشمن در جهت پیشبرد اهداف خود می باشد که اگر اندکی از این موضوع غافل شویم با چالش بزرگی روبرو خواهیم شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
رسالت شبکه های ماهواره ای تزریق فرهنگ منحط غرب است
 
وبلاگ شهدای سیستان نوشت :رسانه و بالاخص ماهواره یکی از ابزار بسیار قوی دشمن در جهت پیشبرد اهداف خود می باشد که اگر اندکی از این موضوع غافل شویم با چالش بزرگی روبرو خواهیم شد.

چندسالی هست که مقام معظم رهبری از جنگ نرم صحبت میکنند و می دانند که اگر دشمن در این جنگ پیروز شود چه اتفاقات ناگواری برای بنیان های خانواده پیش خواهد آمد ؛ اما حال وظیفه ما در رابطه با این موضوع که رهبری به صراحت موضع دین و اسلام را درباره آن اعلام داشته اند چیست؟
سازندگان شبکه های ماهواره ای که فیلم های مبتذل را به زبان فارسی برای ما پخش می کنند ،به راستی چه انگیزه ای می توانند داشته باشند؟ آیا آنها نگران گذراندن اوقات فراغت ما هستند؟ آیا این همه هزینه را فقط و فقط برای خیرخواهی متحمل می شوند ؟

اما اینها فقط ظاهر قضیه می تواند باشد ،تمام دست اندر کاران شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مخالف و دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هدف واقعی آنها تضعیف عقاید و اعتقادات مردم می باشد، همانطور که در اکثر سریال هایی که از این شبکه ها پخش می شود به وضوح می توان دید ،هدف قرار دادن بنیان خانواده می باشد.



رسالت این شبکه ها تزریق فرهنگ مادی و لذت های شهوانی و جنسی غربی به کشورهای اسلامی می باشد ، این شبکه ها زنان را فقط ابزار جنسی می دانند و در کلیه تبلیغات، تیزر ها، فیلم ها ،آهنگ ها و … به وضوح می توان آن را مشاهده کرد ؛ولی آیا دین اسلام چنین نگرش محقری به زنان دارد؟



موضوع دیگری که در این شبکه ها می توان به آن اشاره کرد بی بند و باری زنان و مردان متاهل به همسران خود می باشد که اوج تضاد فرهنگی اسلام با این شبکه ها را نشان می دهد. در اکثر سریال ها مردان به زنان و زنان به مردان خیانت می کنند و این حس را در بیننده ایجاد می کنند حال که ،مثلا مرد به همسرش خیانت کرده است ، زن نیز مجاز شمرده می شود که به شوهر خود خیانت کند و به این شکل این عمل زشت و ناپسند را توجیه می کنند و اگر این حس در بیننده ایرانی بوجود آید ضربه مهلکی به بنیان خانواده ها وارد خواهد آورد .



587760_Xx4D1XaBهر چند که امروزه و با توجه به بالا رفتن آمار طلاق در کشور می توان استنباط کرد که تا حدودی این شبکه ها در کار خود به پیروزی هایی نیز دست یافته اند ولی اگر هر کدام از ما زندگی خود را دوست داریم باید در صدد رفع آن به هر شکل ممکن باشیم.
Share/Save/Bookmark