کد مطلب: 58438
 
سریالی شاد برای نوجوانان در روزهای پاییزی/ تشویق کودکان به کتابخوانی
امیری گفت: «یکی بود یکی نبود» سریال شاد و مفرحی است، بنابراین فعلا بنظر می رسد که پخش آن بعد از روزهای محرم و صفر صورت بگیرد و به جز شبکه قرآن، شبکه دو و کودک نیز آن را همزمان پخش کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۶
 

به گزارش زاهدنیوز،پرویز امیری، تهیه کننده سریال «شش قهرمان و نصفی» که این روزها سریال «یکی بود یکی نبود» را برای شبکه قرآن سیما آماده می کند، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیان داشت: «یکی بود یکی نبود»؛ پروژه ای است برای تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی؛ اما محتوا بسیار عمیق‌تر از این است و در خلال قصه‌ها، نکات اخلاقی مهم دیگری مانند بخشنده بودن، راستگو بودن و به شایعات توجه نکردن را به مخاطب کودک و نوجوان آموزش می دهیم.

این تهیه کننده در ادامه اضافه کرد: در کارهای کودکی که اتفاق می افتد، به خصوص در تلویزیون، کودکان قهرمان نیستند، قهرمان دارند اما خودشان گره گشایی نمی کنند، بنابراین همان طور که در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» و سریال «شش قهرمان و نصفی» هدف گروهمان این بوده که همواره بچه‌ها را قهرمان کنیم در «یکی بود یکی نبود» نیز همین مهم را دنبال می کنیم.

امیری خاطرنشان کرد: در این سریال نیز بچه‌ها گره گشایی کرده و قهرمان هستند، و این خلایی بود که حس کرده بودیم و در جهت رفع آن قدم برداشتیم.

وی تصریح کرد: این‌کار کارِ عروسکی رئال است و از این جهت نیز قطعا جذابیتش برای کودکان و نوجوانان بیشتر خواهد بود، در حال حاضر نیز فیملبرداری بخش رئال تمام شده است و حالا به سراغ خانه عروسک‌ها رفته ایم.

تهیه کننده سریال «شش قهرمان و نصفی» در مورد زمان پخش سریال جدیدش اظهار داشت: «یکی بود یکی نبود» سریال شاد و مفرحی است، بنابراین فعلا بنظر می رسد که پخش آن بعد از روزهای محرم و صفر صورت بگیرد و به جز شبکه قرآن، شبکه دو و کودک نیز آن را همزمان پخش کنند.

وی در پایان تأکید کرد: قرار بر این است که یک پخشِ اول و یک یا دوبار تکرار داشته باشد و در دو شبکه نیز همزمان پخش شود.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark