کد مطلب: 55738
 
ضرغامی:
اصلاح‌طلبان از وحدت حول روحانی ضرر می‌کنند/ نارضایتی از عملکرد دولت بالا رفته است
رئیس اسبق رسانه ملی گفت: اصلاح‌طلبان اشتباه می‌کنند که همه‌ی تخم‌ مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی می‌گذارند، پایه‌های مسئولیتی آقای روحانی کاملا لرزان شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
 

به گزارش زاهدانه،عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی با اشاره به نگرانی جریان‌های رقیب نیروهای انقلابی از وحدت این نیروها با یکدیگر اظهار داشت: این نگرانی طبیعی است، بخش اصلی این نگرانی را دشمنان ما به صورت کلی دارند، آن‌ها از هرگونه وحدت و انسجام بین نیروهای انقلابی سود نمی‌برند و با شایعه پراکنی و طراحی موضوعات حاشیه‌ای سعی دارند این وحدت را شکست خورده نشان دهند.


وی افزود: رقبای انتخاباتی ما هم نسبت به این وحدت رضایتمندی ندارند چرا که خود آن‌ها یعنی جریان اعتدال و اصلاح‌طلبان روی یک کاندیدا واحد یعنی آقای روحانی به جمع بندی رسیده‌اند و قطعا از وحدت حداکثری نیروهای مردمی و انقلابی راضی نیستند.


رئیس اسبق رسانه ملی گفت: اصلاح‌طلبان اشتباه می‌کنند که همه‌ی تخم‌ مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی می‌گذارند، پایه‌های مسئولیتی آقای روحانی کاملا لرزان شده و اصلاح طلبان که برای خودشان موجودیتی قائلند و خود را دارای یک رای قابل توجه در کشور می‌دانند احتمالا اشتباه سال 84 را امسال هم تکرار خواهند کرد.


ضرغامی ادامه داد: اصلاح‌طلبان از وحدت حول روحانی ضرر می‌کنند چون نارضایتی از عملکرد دولت بالا رفته و حتی اگر روحانی مجددا رای بیاورد اصلاح‌طلبان باید بیشتر نسبت به عملکرد روحانی پاسخگو باشند.


وی در پایان تاکید کرد: طبیعی است که رقبای انتخاباتی ما از وحدت حداکثری نیروهای انقلابی ناراضی هستند و سعی می‌کنند با عملیات روانی و خبرسازی، کاری کنند تا وحدت نیروهای انقلابی به سرانجام نرسد.
منبع: دانا

Share/Save/Bookmark