کد مطلب: 61038
 
در گفت و گو با رئیس مرکز بهداشت زاهدان؛
مراکز غربالگری و واکسیناسیون کرونا در شهر زاهدان فعال است
محمود فاطمی گفت: آخرین تغییرات در زمان و نحوه فعالیت مراکز غربالگری و واکسیناسیون کرونا در شهر زاهدان توسط شبکه بهداشت اعمال شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
 
محمود فاطمی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به فروکش کردن بحران کرونا در کشور و شهر زاهدان هستیم، بیان کرد: در استان و تکرار روزهای بدون بیمار مبتلا به کرونا، بستری کرونایی و فوت کرونایی هستیم و باید توجه داشته باشیم که با توجه به قدرت سرایت و احتمال جهش های جدید و به ویژه با عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه ها در آینده بازگشت اپیدمی این بیماری دور از انتظار نمی باشد.

وی افزود: بر این اساس مرکز بهداشت زاهدان ضمن استمرار خدمات رسانی در حوزه واکسیناسیون و غربالگری، تغییراتی را در زمان فعالیت مرکز واکسیناسیون امیرالمومنین (ع) واقع در خیابان فلسطین از ۷ صبح لغایت ۲۰ و مرکز غربالگری سیدالشهداء (ع) واقع در‌ تقاطع بلوار میرحسینی و شهید رجایی از ۷ صبح لغایت 14 فعالیت دارند.

فاطمی ادامه داد: غربالگری کرونا در ساعات غیر اداری در بیمارستان بوعلی صورت می گیرد.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: همشهری های عزیز نسبت به تکمیل دز دوم و سوم واکسیناسیون خود اقدام نمایند و شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی دست و تهویه مناسب مکان را رعایت کنند.


وی گفت: گروه سنی بالای 70 سال، کادر بهداشت و درمان و افرادی که دارای بیماری های خاص هستند چهار ماه بعد از تزریق دز سوم می توانند نسبت به تزریق دز چهارم اقدام نمایند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark