کد مطلب: 57998
 
امام جمعه شهرستان نيكشهر عنوان کرد،
کمک های مومنانه سپاه حفاظت از آبروی مومنین است/بیش از هر چیز نیازمند تفکر بسیج هستیم
حجت الاسلام احمد لطفيان سرگزي گفت:کمکهای مومنانه سپاه بسیار به موقع بود،مدافعان سلامت از جان مردم حفاظت کردند و سپاه از ابروی مردم حفاظت کرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۱
 
حجت الاسلام لطفيان سرگزی امام جمعه نيكشهر در گفت و گو با زاهدنیوز ، بیان کرد:کمکهای مومنانه سپاه بسیار به موقع بود اقشار اسیب پذیر جامعه با کرونا اسیب پذیر تر شدند مدافعان سلامت از جان مردم حفاظت کردند و سپاه از ابروی مردم حفاظت کرد.

وی افزود:اهداف رزمایش کمک مومنانه همان اهداف انقلاب اسلامی است در این انقلاب محرومین و مستضعفین و پابرهنه ها،ولی نعمتان ما هستند و نباید در سختی ها انها فراموش کنیم رضایت خدا در کمک به اقشار اسیب پذیر است.

وی کمک های مومنانه را ارامش بخش دانست و خاطرنشان کرد :در نظام اسلامی همه باید در کارهای خیر مشارکت داشته باشند، در دعا ها از خداوند می خواهیم که ما را از خیرین قرار بدهد. در دفاع مقدس همه با هم بودیم که پیروز شدیم در این عرصه نیز دست به دست هم پیروز می شویم.

امام جمعه شهرستان نيكشهر با بیان اینکه رصد و پایش برای یافتن نیازمندان واقعی همیشه باید باشد، تاکید کرد: در این کمک ها باید افراد ابرومند، ابروی انها حفظ شود و کمک ها به نیازمندان واقعی برسد،با شناسایی نیازمندان جلوی سود جویان گرفته می‌شود و  جلوگیری از احتکار نیاز مند کار قضایی است اما نوع کمک ها باید شناخته شود زیرا نیاز افراد متفاوت است کمک باید متناسب با نیاز افراد باشد.

وی با اشاره به درماندگی غرب در مقابله با کرونا، افزود: فرهنگ مانند هوایی است که تنفس می کنیم این هوا باید به جانها حیات ببخشد، دین شرط ادمیت است؛ بی دینی حیوانیت است ما در بحث کرونا حیوانیت فرهنگ غرب را دیدیم و انسانیت مردم ایران را هم دیدیم در ایران نه قحطی شد و نه گرسنگی، همه بیماران کرونا رایگان درمان شدند اکثر خانه ها و مساجد سنگر خدمت رسانی به اسیب دیده ها شد که در دنیا نظیر ندارد.

وی با اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: در جایی که تفکر بسیجی طنین انداز بشود دست طمع جهانخواران و سود جویان و فرصت طلبان قطع خواهدشد. تفکر بسیجی کشور را نجات خواهد داد. و این راه باید ادامه یابد، در این استان بیشتر از هر چیز نیاز به تفکر بسیج داریم.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark