کد مطلب: 59158
 
انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق/ پایان قدرت نمائی 31 قاچاقچی سوخت
سردار احمد طاهری از دستگیری 31 قاچاقچی سوخت و انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
 
به گزارش زاهدنیوز،سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته در درگیری سنگین جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با قاچاقچیان مسلح در منطقه "رتک" این شهرستان، ضمن انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر و  5 سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی ادامه داد: همچنین 3 دستگاه خودروی پژو 405 توقیف و در پاکسازی محل  2 تن و یکصد و پنجاه و پنج کیلو و هفتصد گرم انواع مواد افیونی، شامل یک تن و پانصد و چهل و دو کیلو و هفتصد گرم تریاک، پانصد و شصت و دو کیلو حشیش و 51 کیلو مخدر شیشه،به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 6 تیغه خشاب و 85 فشنگ جنگی کشف شد.

کشف 220 هزار لیتر سوخت قاچاق

طاهری اضافه کرد: همچنین هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي، با قاطعیت، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

به گفته وی، در راستای این طرح 2 محل دپوی سوخت تخریب و  23 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، در شهرستان های ایرانشهر، سراوان، زاهدان و دلگان توقیف و در مجموع دویست و بیست هزار و هشتصد و سی و هشت لیتر سوخت قاچاق کشف شد، در این رابطه 31 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری قاتل فراری مرد 40 ساله سیب و سورانی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در عملیاتی دیگر با پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی سیب و سوران، قاتلی فراری که در مرداد سال 98 با شلیک سلاح کلاش مردی 40 ساله را در یکی از روستا های این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده بود، در یک عملیات ضربتی پس از 15 ماه فرار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

رهایی مرد 42 ساله راسکی از چنگال گروگانگیران

وی افزود: همچنین با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک مردی 42 ساله که 19 آبان ماه امسال توسط  سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در یکی از  محلات  شهرستان راسک ربوده شده بود، در کمتر از 48 ساعت از چنگال گروگانگیران آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و با تلاش پلیس یکی از عاملان اصلی این پرونده گروگانگیری دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark