کد مطلب: 56872
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:
مشکلات فرهنگی جامعه به دست مردم باز شود/استکبار جهانی تمام ظرفیت خود را برای مقابله با مشور ایران بکار گرفته است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: با توجه به مشکلات مختلف، نیاز است با بهره گیری از ظرفیت مردم، مشکلات فرهنگی موجود در جامعه را حل کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع تشکل های مردمی، فرهنگی و قرآنی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان حاضر و افزود: مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم در برابر ابر قدرت های جهانی از بزرگترین دستاوردهای عمر چهل سال گذشته انقلاب اسلامی ایران است.
وی به ضرورت مردمی کردن کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی در این زمینه باید با کمک مردم و برای مردم انجام شود و در این راستا لازم است دستگاه های نظارتی حامی فعالیت های مردمی باشند.
وی تصریح کرد: راهکار اجتماعی، مردمی و شبکه ای شدن فعالیت های فرهنگی باید توسط مدیران و کارشناسان استانی که به وضعیت منطقه خود آگاه هستند ارائه شود.
این مسئول تاکید کرد: باید به دنبال این باشیم که چگونه می توان گره ها و مشکلات فرهنگی کشور را توسط مردم باز کرد.
وی با بیان اینکه نهادهای اصیل مانند مسجد و حسینیه هنوز هم گره از مشکلات انقلاب اسلامی باز می کنند، افزود: باید به دنبال این بود که چگونه کارکرد مساجد را به همان کارکرد صدر اسلام بازگرداند.
وی گفت: در 40سال گذشته گردنه های خطرناکی را پشت سر گذاشته ایم و راه سختی نیز تا رسیدن به قله در پیش داریم، که باید در برابر مشکلات و سختی ها به مثل گذشته مقاومت کنیم تا بتوانیم به یک ابر قدرت در بین کشورهای دنیا در سالهای نه چندان دور تبدیل شویم.
شایان ذکر است در این نشست نمایندگان تشکل های مردمی، فرهنگی و قرآنی سیستان و بلوچستان به بیان مشکلات، خواسته ها و پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark