کد مطلب: 55972
 
مولوی سلامی: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی کوبنده به دشمنان دادند
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است و مردم ایران امروز با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی پاسخ یاوه‌گویی دشمنان را دادند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
 
به گزارش زاهدنیوز، مولوی نذیراحمد سلامی در حاشیه حضور در راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با زاهدنیوز اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی است و مردم ایران امروز با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی آمده‌اند تا با شعارهای کوبنده خود پاسخ یاوه‌گویی دشمنان را بدهند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از حضور گسترده و وحدت‌آفرین مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان، گفت: مردم آمده‌اند تا با این حضور گسترده پاسخ یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ را بدهند.

وی ادامه داد: ترامپ با اقدامات جنون‌آمیز مردم را بیشتر تحریک کرد تا با علاقه و نشاط بیشتری در راهپیمایی شرکت کنند و با وحدت و همدلی خود و با گفتن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد بزنند تا دشمنان مایوس‌تر شوند.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از موثرترین ارکان و ستون فقرات نظام است و مردم در این راهپیمایی با حضوری پرشور آمده‌اند تا حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کنند.

مولوی سلامی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، اظهار داشت: مذاکره با کسی که عقل او از خرد و منطق خالی است هرگز سودی ندارد بنابراین مذاکره با آمریکا در هر موضوعی اشتباه است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark