کد مطلب: 56944
 
روحیه خودباوری مهمترین دستاورد انقلاب/ حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت مسئولان کشور را سنگین تر کرده است
فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی روحیه خودباوری مقابل نظام سلطه بود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار ابراهیمی آتانی در گردهمایی ترویجی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان، برگزار شد، افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، روحیه خودباوری مقابل نظام سلطه بود که ملت ما برای اولین شعار انقلابی خود یعنی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بهای زیادی پرداخته به طوری که در راه انقلاب هزاران شهید تقدیم کرده و پس از انقلاب در جنگ تحمیلی نیز هزاران شهید و جانباز و معلول داده وهنوز در راه حفظ دستاوردهای انقلاب وحراست از مرزهای خود شهیدمی دهیم.

وی ادامه داد: تبیین نقش تفکر بسیجی در دستاوردهای به دست آمده در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی از اهداف انقلاب است.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی استان، تصریح کرد: مردم با وجود سختی ها و مشکلاتی که ایجاد شده، حضور پرشور و وباشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، ما مسئولین باید افتخار کنیم که چنین ملتی داریم و همین موضوع بار مسئولیتمان را سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: متاسفانه عدم آشنایی ما و طیف موثر جامعه با اندیشه ولایت، عامل اصلی کندی حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی شده است.

وی تاکید کرد: در جامعه سیستان و بلوچستان جریان‌هایی هستند که در حال حاضر از ریشه در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند از جمله این جریانها گروه های تکفیری تروریستی در کشور همسایه ما هستند که این جریانها نه در سطح سیاسی بلکه در عمق فکری ونظری در حال مبارزه با هویت انقلاب اسلامی ما هستند و ما باید در مقابل آنها هوشیار باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark