۲
کد مطلب: 22095
 
هشدار/شیطان در فرودگاه های ایران جولان می دهد!
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۳
امروزه به علت راه یافتن ماهواره به اکثر خانه ها و افزایش شبکه های فارسی زبان فرهنگ غرب در کشور ما بسیار رواج یافته است.

به گزارش زاهدانه ، همانطور که مشاهده می شود  حجاب و عفت در جامعه و در فرودگاه ها، بازارها و حتی ادارات زننده و نامناسب است، حتی کارکنان و کارمندان دولتی هم حجاب را رعایت نمی کند.

متاسفانه امروز بی حجابی در كشور ما به معضلی تبدیل شده است و ظاهر بسیاری از خانم ها در فرودگاه ها هیچ تناسبی با یك كشور اسلامی ندارد.

 بی حجابی در فرودگاه

خصوصا اثرات غرب زدگی را می توان در فرودگاه ها و افزایش آمار مسافرت به کشور های عربی و غربی مشاهده نمود.

 بی حجابی در فرودگاه



 نکته قابل تعامل در این موضوع حجاب زنان ایرانی است که بجای اینکه الگوی زنان مسلمان کشورهای دیگر باشند به مانکنهای تبلیغاتی کشورهای غربی تبدیل شده اند .

در اکثر پرواز های بین المللی دیده میشود که زنان ایرانی پس از رد شدن از گتر بازرسی حجاب را بر می دارند و همانطور که ثابت شده است توجه به بدحجابان بیشتر از محجبه ها است !

این در صورتی است که مسئولین فرودگاه اعلام نمودند که به افراد بد حجابی که دارای حجاب زننده هستند اجازه ورود نمی دهیم و در گیت های بازرسی ماموران از این ا فراد می خواهند که حجاب خود را اصلاح کنند اگر این ا فراد به گفته پلیس عمل نکنند و حجابشان اصلاح نشود از سفر باز می مانند و اجازه سفر به این افراد داده نمی شود.

البته نیک اندیشان به خوبی می دانند برخوردهای قهری انچنان که باید نه در دل و نه در ذهن افراد بی حجاب تاثیر مطلوبی نخواهد گذاشت و می بایست مسئولان فرهنگی در کنار این برخوردها به دنبال اغنای ذهنی و ارزای قلبی بی حجابان توسط ارائه آثار و فواید حجاب باشند.

در صورتی که ما شاهد این بودیم که مسافران و توریستهای خارجی به محض ورود به کشور ایران حجاب اسلامی را متناسب با فرهنگ ایران رعایت می کنند . چرا که فرهنگ ، سنت و آداب ایرانی اسلامی برای آنها تازگی دارد و آنها شوق این را دارند حتی برای یک بار این را تجربه کنند. و این جای بسی تاسف دارد برای زن مسلمان ایرانی که حجاب را رعایت نمی کند.

 با جا افتادن فرهنگ غرب در کشور ما حجاب روز به روز کمرگتر می شود و دختران و زنان ایرانی با پوشیدن لباس های مبتذل و بدن نما باعث ترویج جرم و فساد در جامعه شده اند.

در این وضعیت در مورد بی عفتی تذکر و پی گیری ای هم صورت نمی گیرد و گاهی به جای نهی از منکر، این افراد را تشویق کرده و از محجبه ها و متدینان بیشتر مورد توجه قرار می دهیم.

متاسفانه در برنامه های تبیلغاتی صدا و سیما نیز از ظاهر برخی از خانم ها برای تبلیغات استفاده می شود كه این امر با مبانی اسلامی سازگاری ندارد .

لازم به ذکر است که قانون کشورهای اسلامی مانند عربستان بگونه ای است که زنان بدون حجاب حتی اجازه ورود به فرودگاه را ندارند.

 حجاب



خوشبختانه شیطان بی غرتی و بی حجابی هنوز انچنان که باید در ذهن و قلب دختران و زنان استان سنتی سیستان و بلوچستان وارد نشده است. اما اگر مسئولین و خانواده ها هوشیار نباشند روند فساد در دل های مردم ریشه می دواند و همچنین فرودگاه زاهدان که نقش بین الملی در ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را بازی می کند می تواند محملی مناسب برای برپایی سورو ساتی دیگر برای شیطان باشد.

انتهای پیام/


Share/Save/Bookmark
 


 
م ه
بهتر نیست مقداری هم به دزدیهای تریلیاردی مسئولین نظام مقدس بپردازید . البته مسئله حجاب سرپوشی است برای غارت ایران (752)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۱:۱۰:۴۲
 
حسین
م ه این حرف توهم دقیقاتوجیهی برای فساد ازنوع بی قانونی وبی حجابی
ماموقعی درمسائل به نتیجه مثبت میرسیم که با
مسائل نامربوط خلط مبحث نکنیم
یعنی که چی چون فلان جرم انجام شده
باید بر هرقلطی سرپوش گذاشت (1350)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۳ ۰۹:۴۸:۰۷