کد مطلب: 57385
 
در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان مطرح شد؛
فرزندان انقلاب اسلامی برای ترویج گفتمان و ارزش های انقلاب در فضای مجازی به میدان بیایند
امام جمعه زاهدان گفت: کسانی که قصد استفاده از فضای مجازی را دارند باید هوشیار باشند زیرا در آن شناسایی حق از باطل و درست از نادرست دشور است و باید مراقب باشند تا تحت وسوسه های شیطانی قرار نگیرند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ حجت الاسلام مصطفی محامی در خطبه های امروز نماز جمعه زاهدان با تقدیر از نیروهای امنیتی و انتظامی گفت: از بسیج، سپاه ، نیروی انتظامی و همه دستگاههای امنیتی که در این ایام شبانه روز تلاش کردند و امنیت و آرامش را برای عزاداران حسینی در دهه اول محرم فراهم کردند تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: خوشبختانه در استان سیستان و بلوچستان هم عزاداری های ابا عبدالله الحسین بسیار پر شور برگزار شد و امید است که این عزاداری ها تا پایان ماه صفر همینطور پرشور ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه امروز بیان کرد: امروز با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم چرا که بدگویی، تهمت و بدنام کردن افراد در این فضای مجازی شایع شده و این گناه چه در جامعه باشد و چه در فضای مجازی فرقی نمی کند.

حجت الاسلام محامی افزود: آنقدر فضای مجازی و اهمیت شناخت استفاده درست از آن زیاد است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بنذده اگر رهبر جمهوری اسلامی ایران نبودم حتما مسئولیت رهبری این فضا را برعهده می گرفتم.

وی با اشاره به استفاده درست از فضای مجازی تصریح کرد: فرزندان انقلاب اسلامی باید از این امانت به نحو احسن و برای ترویج اسلام ناب محمدی ، معارف انقلاب اسلامی و برای دفاع از ارزش ها انقلاب اسلامی استفاده کنند و همگی با تمام توان به میدان بیایند.

محامی با اشاره به ترویج فساد در فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: کسانی هم که قصد استفاده از این فضا را دارند باید هوشیار باشند زیرا در آن شناسایی حق از باطل و درست از نادرست دشور است و باید مراقب باشند تا تحت وسوسه های شیطانی قرار نگیرند.

وی درپایان گفت: متاسفانه امروزه مدشده در فضای مجازی با آبروی کسی بازی کردن و تا اتفاقی در مملکت می افتد بعضی از جاهلان چنان این مسئله را بزرگ میکنند و با آبروی آن شخص بازی میکنند که گاهی سوژه دست دشمنان میدهند که این کار اصلا درست نیست.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark