کد مطلب: 40707
 
سرهنگ اکبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه زاهدان
بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت : رهبر کبیر انقلاب با فرمان ایجاد بسیج انقلاب اسلامی را تا ظهور امام زمان (عج) بیمه کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸
 
سرهنگ اکبری
به گزارش زاهدانه ، سرهنگ پاسدار محسن اکبری پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت : در 5 آذر ماه 1358 فرمانی مقدس از طرف رهبر کبیر انقلاب صادر شد و آن تاکید بر تشکیل بسیج بود .

وی گفت : این فرمان مقدس تبدیل به یک استراتژی دفاعی و راهبرد دفاع حق به جانبه ما در تحقق بخشیدن به  اهداف جمهوری اسلامی است .

اکبری افزود : امروز با گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی تنها این عمل به هنگام امام راحل که با آینده نگری صادر شد انقلاب اسلامی را از تمامی خطرات و توطئه های دشمنان حفظ نمود و اکنون در دنیا حرفی برای گفتن داریم .

وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت : حوادث و توطئه هایی که دشمنان در این کشور بوجود آوردند هر حکومتی را از بین می برد اما این فرمان امام که همان ایجاد بسیج بود انقلاب اسلامی را تا ظهور امام زمان (عج) بیمه کرد .

وی افزود : امام خمینی (ره ) با این استراتژی به دنیا نشان داد که مردمی که انقلاب کردند خود پاسدار این انقلاب هستند و فرهنگ بسیج آنقدر غنی و پربار است که امام راحل در دوران دفاع مقدس فرمود : در این دنیا افتخارم این است که بسیجی ام و از خداوند می خواهم مرا با بسیجیان محشور کند.

جانشین سپاه سلمان بیان داشت : اولین خصوصیت بسیجیان ایمان داری است و بسیجیان افرادی با ایمان ، شجاع ، بصیر و ولایت مدار هستند .

وی افزود : امروز اکثر مردم ایران در تشکل بسیج سازماندهی شده اند و و ارتش ده ها میلیونی را تشکیل داده اند و این حضور سبب شده تا چشم طمع دشمنان از این کشور دور بماند.

سرهنگ اکبری افزود : دشمن بعلت حضور بسیج نمیتواند به داخل کشور راهی داشته باشد به همین سبب رو به جنگ نرم آورده است، در این جنگ سرباز و ارتش دشمن مشخص نیست و باید با بصیرت بسیجیان این توطئه مشخص شود .

وی گفت دشمن قصد دارد با ایجاد سایتهای اینترنتی و شبکه های ماهواره ای از درون به ما ضربه بزند و افزود : دشمن اکنون دین ، مذهب و عقاید ما را در خانواده ها هدف قرار داده است و وظیفه بسیجیان است تا در مقابل این توطئه صف آرایی کنند و با بصیرت خود این هدف دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark