کد مطلب: 59707
 
امام جمعه اهل سنت میرجاوه مطرح کرد؛
گروهک های تروریستی دشمن شیعه و سنی و مزدور استکبارجهانی/سپاه پیشگام در محرومیت زدایی و آبادانی سیستان و بلوچستان
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: گروهک های تروریستی مزدور استکبارجهانی، اسراییل و ایادی آنها هستند و نقشه های شوم آنان را در منطقه پیاده می کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲
 
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: اقدام مذبوحانه گروهک تروریستی جیش الظلم در حمله به خودروی مهندسین سپاه پاسداران که مشغول خدمت و عمران و آبادانی در منطقه بم پشت سراوان بودند عملی غیر انسانی و محکوم است.

وی افزود: دشمنان و معاندین که از سوی استکبار جهانی حمایت می شوند به دنبال ایجاد نا امنی در کشور و این استان هستند ، کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان مامنی برای گروهک های مسلح تروریستی شده و این تروریست ها از هر فرصتی برای اختلاف و تفرقه سوء استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد:این گروهک های تروریستی مزدور استکبارجهانی، اسراییل و ایادی آنها هستند و نقشه های شوم آنان را در منطقه پیاده می کنند تا وحدت و همبستگی را مردم را از بین ببرند اما این حرکات نمی تواند اتحاد و امنیت این استان را خدشه دار کند.

مولوی ریگیان پور با اشاره به خدمات بی دریغ سپاه به مردم شیعه و سنی، تاکید کرد: سپاه همواره در محرومیت زدایی، عمران و آبادانی استان پیشگام و با عزم و اراده ای فولادین در کنار مردم بوده است و طرح رزاق را برای ساماندهی سوخت بری اجرایی کرد، این نهاد انقلابی در تمام مشکلات در کنار مردم و خیرخواه آنان بوده است .

وی ادامه داد: این معاندان و تروریست ها امنیت و وحدت موجود در استان را برنمی تابند و دست به چنین اقدامات ننگینی می زنند، جامعه اهل سنت و مردم بلوچ این حرکت ناجوانمردانه گروهک تروریستی جیش الظلم را محکوم می کنند و آنان را دست نشانده استکبار می دانند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه اذعان کرد: چنین اقدامات کوری، ظلم به اهل سنت و مردم بلوچ است چرا که این اقدامات تروریستی چهره نامناسبی از استان به سایرین نشان می دهد و مانع جذب سرمایه گذاران به سیستان و بلوچستان و افزایش بیکاری جوانان ما می شود و اینها دشمن شیعه و سنی هستند.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark