کد مطلب: 47610
 
بیش از 3هزار نفر در بیمارستان صحرایی ویزیت رایگان شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هدف از ارائه خدمات رایگان درمانی در بیمارستان صحرایی حاشیه شهر زاهدان را توسط پزشکان بسیج جامعه پزشکی یادآوری فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی عنوان کرد و گفت:تحقق این مهم در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری می باشد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
 
به گزارش زاهدانه، دکتر محمودرضا میری از راه اندازی بیمارستان صحرایی در حاشیه شهر زاهدان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و بسیج جامعه پزشکی بیمارستان صحرایی در حاشیه شهر زاهدان راه اندازی شد.
میری هدف از ارائه خدمات رایگان درمانی در بیمارستان صحرایی حاشیه شهر زاهدان را توسط پزشکان بسیج جامعه پزشکی یادآوری فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی عنوان کرد و گفت:تحقق این مهم در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری می باشدکه باعث کاهش دغدغه مردم محروم در بحث درمان خواهد شد.
در حاشیه این بازدید مسئول بسیج جامعه پزشکی نیز بیان کرد: در این بیمارستان تا کنون بیش از 3هزار نفر بصورت رایگان ویزیت شده اند که از این تعداد حدود 300 نفر جهت ادامه درمان های تکمیلی به بیمارستان های حاشیه شهر زاهدان ارجاع داده شده اند.
علیرضا سرگزی از جمله بخش های درمانی این بیمارستان را آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی و کلینیک های تخصصی از قبیل داخلی، عفونی، اطفال، پزشک عمومی عنوان کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark