کد مطلب: 56890
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
اجرای 1551 پروژه توسط سپاه اقدام بزرگی در راستای محرومیت زدایی است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اجرای هزار و 551 پروژه محرومیت زدایی، مردم یاری و اقتصاد مقاومتی توسط سپاه، اقدام بزرگی در راستای محرومیت زدایی است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۷
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی 40 هزار پروژه عمرانی بسیج در کشور که به صورت وبدئو کنفرانس در محل مهمانسرای 5آذر برگزار شد، افزود: رسالت مستقیم سپاه، رسالت دفاع از کیان نظام و حفظ امنیت است اما در شرایط موجود که کشور دچار مشکل اقتصادی می باشد، این نهاد مردمی در عرصه کارهای عمرانی، بستر اشتغالزایی و رفع محرومیت ورود پیدا کرده و فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: اجرای هزار و 551 پروژه محرومیت زدایی، مردم یاری و اقتصاد مقاومتی که تا سال98 در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اجرا و به بهره برداری خواهند رسید، شامل پروژه های مدرسه سازی، ساخت خانه عالم، ساخت مسکن محرومین، احداث جایگاه دام، ساخت زمین ورزشی، بخش های آب رسانی و کارگاه های اشتغال زایی است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه این اقدام بسیار بزرگی برای رفع محرومیت است، ادامه داد: سپاه علاوه بر حفاظت از نظام، ایجاد امنیت، کارهای اشتغالزایی و عمرانی، به کارهای فرهنگی هم ورود پیدا کرده که باید از این افراد قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تردیدی نسیت که مردم ایران اسلامی انقلاب را با نگاه دین پذیرفته اند، در اصل انقلاب کشورمان، انقلابی اعتقادی، فرهنگی و اسلامی است.

آیت الله سلیمانی گفت: برای دوام انقلاب باید به معیشت مردم توجه کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark