کد مطلب: 57330
 
آغاز دومین المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی نوجوانان کشور در زاهدان
رئیس هیات دوومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته دوومیدانی از امروز به مدت سه روز در زاهدان آغاز شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰
 
ایرج رستم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: در این دوره از رقابت‌های ورزشی ۵۰۰ دونده از ۲۹ استان کشور حضور دارند که ۲۴ نفر آنان را ورزشکاران سیستان و بلوچستان تشکیل می‌دهند.

رئیس هیات دوومیدانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این دوره از رقابتهای کشوری برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها در ۲۰ ماده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: برگزاری میزبانی در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بعد مسافت و سایر مشکلات کار بسیار دشواری است و به همین منظور مدیرکل ورزش و جوانان استان با تمام وجود برای جذب 3 میزبانی مایه گذاشتند.

علی زینی وند ادامه داد: ادهم کرد سکاندار حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان مردانه در این حوزه فعالیت می کنند که جا دارد تشکر و قدردانی کنیم. و از همین جا اعلام می کنیم، در کنار اداره کل ورزش و جوانان هستیم و قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات جذاب ورزشی زمینه‌ساز تبادل فرهنگ های متنوع و زیبای سراسر ایران اسلامی است که موجب می شود ورزشکاران کل کشور با فرهنگ غنی، ایرانی، اسلامی، زیبا، پر جذبه و تاریخی استان سیستان و بلوچستان آشنا شوند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark