کد مطلب: 44479
 
شاهکار وزارت ارشاد دردولت تدبیر وامید
در ابتدای سال جاری، رهبر انقلاب سال 93 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری کردند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۱
شاهکار وزارت ارشاد دردولت تدبیر وامید
 
به گزارش زاهدانه ،وبلاگ نجوای عشق نوشت : در ابتدای سال جاری، رهبر انقلاب سال 93 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری کردند.

با توجه به این نامگذاری انتظار می‌رفت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاری مضاعف برای فرهنگ کشور انجام دهد اما درحالی که تنها 2 ماه به پایان سال جاری باقی مانده است اعتراض مراجع تقلید نسبت به وزارت ارشاد شدت یافته است.

حرف و صحبت متعارف زنان با رعایت موازین اسلامی اشکالی ندارد، ولی آوازه‌خوانی با هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند معمول شود و جلوی آن باید گرفته شود.



خواندن زن و موسیقی زن در برابر مردان بر اساس قرآن کریم حرام است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حق ندارد چنین کاری کند و مردم نباید ساکت بمانند.


وزارت ارشاد در کار خود تجدید نظر کند

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارزش‌های انقلاب را زیر پا گذاشته است

مردم انقلابی هستند و انقلاب کردند و نارضایتی آنها نتیجه خوبی برای کشور ندارد، بنابراین باید در کار خود تجدید نظر کنند تا مردم راضی باشند.

مردم با ایمان و دلسوزان انقلاب اسلامی توقع دارند مسئولین وزارت ارشاد به وظایف دینی خود عمل نموده و جلوی منکرات و محرّمات را بگیرند.
با توجه به اتمام سال فرهنگ و عملکرد وزارت ارشاد در حالی که شخص وزیر یک کارت زرد هم از مجلس شورای اسلامی دریافت کرده است، این وزارت نتوانسته است عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد که این موضوع باعث اعتراض مراجع تقلید هم شده است.
Share/Save/Bookmark